Plus igen efter mf/ma
Wiiii MCT dagen D är här, snart har du sötnosarna hos dig :D
Wiiii MCT dagen D är här, snart har du sötnosarna hos dig :D
Men nej liberte :( är du inlagd nu? Menar du att set är risk för bebisens liv? Förlåt om jag frågar något dumt, men har ingen kunskap om sånt här.. Håller timmarna att allt går bra, o att bebisen stannar länge o växer till sig!!
Visst har du bytt nick? Är helt förvirrad över de nya namnen, så du kanske redan har berättat tidigare?
Stor kram på dig
Men varför släpper dom hem dig om det är så illa, låter ju livsfarligt!! För du har väl haft ganska mkt sammandragningar länge nu?
Oj, förstår att det är jättejobbigt! Har du nära till sjukhuset? Du var i v 25 nu va, så "bara " fem v kvar..? Blir det ks igen då??
Fortsätter hålla tummarna för dig!
Kram
Jag håller med de övriga, ni tog ett noga övervägt o medvetet beslut om att försöka få ett barn till, att beslutsunderlaget var bristfälligt är inte ert fel! Men jag förstår att ni vill hålla det för er själva!!
Bra att be om samtalsstöd, ibland behöver man det. O vi finns här för dig om du behöver oss!
Kram
Men va fan va det för en idiot till läkare? Allvarligt, har hon ingen koll alls ? Ni verkar ju ha en bra bm, hon kanske kan hjälpa er till en annan läkare? Eller kan man ringa o få en telefontid med någon på spec-mvc så ni kan komma in där ändå?
Skickar en stor kram till dig!
Äntligen!! Stort stort GRATTIS vännen!
Vilken tur att du åkte in!! Håller mina tunnar stenhårt för er nu!
Stor kram från mig
Hej Bellas! Va kul att se dig här igen!! Vi har saknat dig :) kan tänka mig att det är fullt upp hemma, om du vill o hinner vore det skoj att se lite bilder på dom små igen!
SoMa snart har även du din på utsidan!! :)
Kram från mig