Inlägg från: M I M M I |Visa alla inlägg
  • M I M M I

Plus igen efter mf/ma

Jag är här Cat! jag mår bra, har börjat en ny Ivf och vi går den obligatoriska föräldrautbildningen inför adoption, så det rullar på. Jag läser i er stängda tråd, så har koll på dig men skriver sällan...

Stor kram och tack för att du tänker på mig

• M I M M I

Cat, tack för att du frågar

Min kropp vill inte alls vara med gjorde Vul i fredags, alldeles för få åggblåsor för att göra ett plock. Trots höga doser av hormonerna. Så vi fick avbryta försöket, igen...

Skickade ib pappren till kommunen om utredning i veckan, för adoption, så nu väntar vi på att det ska dra igång.

Stor kram

Ps, följer er med spänning i den andra tråden. Snart kommer fler bebisar

• M I M M I

Grattis här med vännen! Vad säger killen? Kram

• M I M M I

Tack Lisa! Köar gör vi redan det är någon månads väntetid för att börja utredningen hos soc. Först ska läkarna kolla så vi är friska... Det är en lång process, så jag får öva mitt tålamod, som just nu inte är det bästa. Går allt vägen kanske vi har värt barn om 2-3 år..

• M I M M I

Tack Cat! Hoppas din lilla vill kika ut snart! Kram

• M I M M I

Ja precis, så är det Lisa, men allt kan hända. Men kommer nog våga tro på det då iaf, att det blir ett barn till sist.

• M I M M I

Men nej!!!! Åh vännen, jag är så leden för er skull!! Faan! Många kramar

• M I M M I

Jag med!! Jag vet hur mycket man hoppas på de där halmstråna, du får gärna bli mitt exempel på att det kan gå vägen trots ett tråkigt Vul. Tusen kramar till dig

• M I M M I

Oj, både skönt och ledsamt då SoMa... Hur mår du? Kram

• M I M M I

Ja det förstår jag, skönt att slippa cytotecen..

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma