Plus igen efter mf/ma
Åh va härligt Mabaja. Kan du fatta att du kommit så långt?! Underbart!!
Åh va härligt Mabaja. Kan du fatta att du kommit så långt?! Underbart!!
Som sagt, härligt Mabaja. Jag tror att det äntligen börjar sjunka in för mig också att jag är gravid. Har ALLT kvar att köpa dock, men är ju bara i vecka 22 än så länge... ;)
Sofy; man slutar inte att oroa sig, precis som du skrev, men för mig har det avtagit mer och mer. Men fram till v 16-17 var jag konstant orolig...
Cat; för mig gick det fort när jag väl började känna ordentliga sparkar för ca 10 dagar sedan. Nu känner jag varje kväll och idag såg jag det ju också som jag skrev. Mannen har inte lyckats känna nåt än dock. Han är lite otålig... ;)
Kära Happiness. Det kommer att gå bra den här gången. Jättejobbigt med oro och jag förstår dig helt och hållet. Skönt att du fick en tid relativt snabbt iaf. Skickar över ett gäng kramar!!
Lallan och Längtan; Stora kramar till er. Ibland behöver man helt enkelt det... ;)
På väg till bm. Har panik. Ramlade igår och tycker inte jag kan känna bebisen. Har ingen bra känsla alls. Snälla, håll tummarna för mig och liten därinne...
Läget är lugnt. 147 bpm från liten därinne. Barnmorskegruppen fantastisk! Ringde i panik och dom sa att jag skulle komma direkt. Slängde mig på första bästa spårvagn och kom dit när dom egentligen har lunchstängt. Fick komma in direkt och lyssna på hjärtat. Det tog förvisso bara 3 minuter, men hade jag åkt till gynakuten på Sahlgrenska (två hållplatser från jobbet) hade jag kunnat få vänta i timmar för att få 3 minuter med en barnmorska. Nu tillbaka till jobbet och nästa lektion som börjar om 20 minuter...
Tack alla fina tjejer för er omtanke idag. Ni är fantastiska. Det känslan jag hade idag vill jag ALDRIG känna igen
Välkommen hit Muffe och stort grattis!! Vi väntade med att berätta för någon till efter första UL vecka 13 den här gången...