kajsalisa skrev 2010-09-23 10:34:25 följande:
Så mysigt det låter Lallan. För mig handlar det enbart om att överleva dessa två dagar fram till helgen så att jag får SOVA!!! Har inte så mycket emot att jobba egentligen, men jag avskyr att behöva gå upp på morgonen. Särskilt nu när det faktist är rätt mörkt när man går upp...
Men... i helgen tänker jag nog minsann slå till och beställa barnvagn. Det känns SUPERMYS!!!

Åh vad roligt! Få beställa hem vagnen! Då har man verkligen tagit ett stort steg..
Ja sova ja, det är underskattat! Jag har sovit massor idag men är lika trött för det. Ibland är det skönt att få en oplanerad ledig dag så man slipper ställa klockor och allt vad det innebär. Stoppade även in öronproppar och sen har jag sovit. Första toabesöket 4.40 så det tyckte jag var imponerande faktiskt! :)
Jag ska försöka skrämma ut min bebis i helgen genom att traska runt på ikea! haha. Ska köpa trådbackar och ställningar till dem så vi kan slänga min mans garderob som har rasat i bitar invändigt! Då blir det dessutom mer plats i barnrummet! Och så ska vi passa på att köpa kräklappar och lite sängkläder så vi slipper tänka på det när bebisen väl kommer!