Plus igen efter mf/ma
Inget mer än så länge. Det är ju goda nyheter Muffe!!
Inget mer än så länge. Det är ju goda nyheter Muffe!!
Hej tjejer. Går in i vecka 24 idag. Helt overkligt och helt underbart. Var och kollade barnvagn för första gången idag, fast bara en snabbis. Såsvårt att veta vad som är värt att satsa på... Tänker på och lider med er som mår illa. Måste vara sjukt jobbigt. Urk!! Sänder också en tanke till er som är relativt nygravida. Ovissheten är SÅ jobbig, jag vet. Det enda jag kan trösta er med är att det blir bättre så småningom... Kul att namndiskussionen har dragit igång. Jag behöver all inspiration jag kan få, framför allt med pojknamn. Mannen är ju engelsktalande så vi måste dessutom hitta ett namn sin funkar bra både på svenska och engelska... Ledsen för ostrukturerat inlägg, men det blir så när jag skriver från telefonen...
Happiness, det finns ju inga garantier tyvärr. 1 av 100 som får mf av fvp låter kanske mycket, men å andra sidan är det 99 av 100 som inte får mf. Varför skulle du inte vara en av dessa 99? Jag tror att du helt enkelt måste bestämma dig för vilken siffra som är god nog för dig, felmarginal eller inte. I slutändan så finns det ju inga garantier, även om du skulle få 1:5000 som resultat... :/
Inez är fiiint. Vi har samma problem. Det vimlar av fina flicknamn, men svårt att hitta pojknamn. Mannen gillar Jack, men det gör inte jag. Fast jag frågade magen igår om den gillade Jack, å då sparkades det därinne. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det... ;)
Kan inte hjälpa dig mer än att skicka styrkekramar till dig Happiness! Kram kram!
Sugarrush; jag har inte haft så mycket symptom alls, å jag är i vecka 24 med liten därinne som sparkar hur mycket som helst. Alla graviditeter är olika...
Förstår din nojja helt och hållet. Har också varit där. Jag har aldrig använt CB digital, så jag vet inte vad man kan förvänta sig.
Namn ja... Hjälp!!!
Jag har Adam, Aiden, Hugo, Julian, Liam och Oliver på min pojklista. Fler förslag på internationella pojknamn?! Det räcker ju inte att jag tycker att dom är bra, man måste ju liksom vara överrens också... ;)
Hittade bf-listan långt, långt bak på sidan 299. Tänkte att det kanske var dags att flytta fram den... ;)