telgebo skrev 2011-02-28 10:05:52 följande:
Näää, kommer inte sluta tempa nu, denna vecka är den mest avgörande + nästa vecka, fick ju MA i v.7+1 och är i v.6+1 nu så du kan nog räkna ut varför jag vill tempa nu. Jag kommer inte sluta tempa förrän tidigast när jag har gjort mitt VUL och fått höra att allt ser bra ut och fått se ett litet embryo och ett tickande hjärta slå.
Jag har ju pendlade symtom, brukar konstigt nog har mer symtom på fredagar, lördagar och söndagar och sedan är dom borta igen på måndag morgon och lyser med sin frånvaro tills fredagen kommer igen. Fattar inte varför för jag gör ju inte direkt nåt annorlunda på vardagarna, sover inte mindre, stressar inte, jobbar inte och far runt liksom.
Det onda i magen gick över, kissade några droppar och så granskande jag toapappret NOGA och sedan gick det över.
Tack för hållna tummar.
Nä, men om du inte slutar med det så kommer du fortsätta va orolig och analysera minsta lilla grej, är de bättre? Ena dagen inga symptom, andra dagen massor - och änsålänge verkar det ju gå bra, så de känns ju ganska onödigt för din egen skull. (Och bebisen me all "stress")
Symptomen varierar hela graviditeten, min temp har diffat massor.. men men, ditt val :)