• Cat79

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-03-15 12:17:24 följande:
    Nu har jag sett min lilla på skärmen och kort har jag också. Allt bra med stjärnan. 1,7 cm lång och är 8 v+2 dagar idag enligt måtten. Hjärtat slog så nu tar MVC över. Jag är glad och lättad.

Illamåendet är inte att leka med, känner mig handikappad men har nu fått receptbelagda tabletter mot det. Har tyärr inga pengar för det nu så jag får stå ut.
    Härligt med lyckat VUL :) Nu ska det gå vägen och bli bebis i oktober. Kram på dig.
  • Cat79

Odd: Skönt att din lille Vidar är bättre och ni får komma hem. Stor kram

• Cat79

Sugar: Stort grattis till lyckat KUB, alltid en lättnad när man sett sin bebis :)

Mabaja: Bedårande liten skruttfia som bara skrattar och myser!

• Cat79

Sötfilur: Ju längre du går i graviditeten desto mindre känns det i magen, alltså jag menar att det inte är jättetydliga sparkar utan mer sega små rörelser då bebisen har mindre plats att röra sig i. Det är ingen fara men jag vet precis vad du menar, var med nojjig.

• Cat79

Odd: Underbara bilder :)

Väntar med med spänning från Sofy och Happiness.

• Cat79
    needtobreathe skrev 2011-03-21 22:06:17 följande:
    Sitter här me CTG nu... den registrerar tydligen en heeel massa sd! Haha skoj =) Högt blodtryck, dom ska mäta sen igen. 125/95 vare förut.. urinsticka blank, ingen infektion.. så vi får see.. läkarn kommer nog snart.. hoppas ja =)
    Spännande... Lycka till! Kram
  • Cat79

Påvägmotsyskon: Så fina pojkar, kul att få se dina guldklimpar samlade. Hoppas ni alla mår bra.

Färnevik: Vilken vaken tjej så go och söt!

• Cat79

Happiness: Välkommen till världen Sofia. Underbart att hon är här och allt gick bra. KRAM

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma