Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Plus igen efter mf/ma

Skönt med magen javisst!
    Och håller med alla, INTE testa, det hjälper inte..

Fy vilket hormonmonster jag är! Har finnar som en fjortonåring och idag började jag gråta mitt på Ica!

• LisaVäntar

Suck.. Rosa flytningar för 3:e dagen i rad, jag får paniiiiiiiik!!! De andra dagarna tänkte jag att det hängde ihop med att jag var hård i magen, men det är jag ju inte idag.. :-/

• LisaVäntar

10 imorgon.. Inte förren vecka 14, känns ju outhärdligt att vänta så länge! Kommer de imorgon också så ringer jag och hoppas att jag får en tid!

• LisaVäntar

Tack :) inget mer än så länge idag så jag försöker ha is i magen.. Försöker tänka på att alla symtom är kvar, så borde vara lugnt.. Nej, inget sex men väldigt hård i magen!

Jag hade en doppler som jag köpte på typ Harald nyborg eller liknande ställe som lugnade mig massor när jag hade blödningar förra gången. Kunde dock inte höra förren rätt sent..

• LisaVäntar

Haha, har ju redan gjort 2 vul och har besök inplanerat v 14, så det är nog mest för att det är pinsamt som jag har is i magen ;)

• LisaVäntar

Tack, tack :) hoppas också jag får tid imorgon! Nu har det inte kommit mer på ett par timmar igen, men vill faktiskt kolla det ändå! Vet inte om jag ska ringa privatgyn eller kk först..?

• LisaVäntar

Efter många om och men och samtal hit och dit blev jag inklämd mellan två patienter.. Halv fyra, nervös!!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma