Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Vafaaaaaan.. Happi jag skrev värsta inlägget o de bara försvann!!! Jag blir gaaalen!

• needtobreathe
    Happiness skrev 2011-02-28 21:11:50 följande:
    Visst blir man pissed off....händer ju titt som tätt. Man blir galen! Kom ihåg det du skulle skriva så tar vi det imorgon ihop med TUL-pratet. Min man vill umgås....säger han. Vi hörs imorgon.

*KRAM*
    Ja mitt skit-internet fick för sig o koppla ner precis när ja tryckte på "skicka" - såklart! (Har mobilt bredband..) Grr! Absolut, det gör vi! Återkommer strax efter 11 här :)

Massa kram!
  • needtobreathe

Mimmi;

April säger 2barns, o ja som tänkte skriva att ja tror du får bebis i januari.. de betyder ju plus i april! Haha, creepy! :D

• needtobreathe

gomorron tjejer! Skrattande

somnade på soffan igår vid halv 10, haha! vaknade dock kl 7 utvilad, gött! har kört en snabbstädning i kök + våra två badrum o hall, slängt in en disk o en tvätt.. nu ska ja käka frulle o invänta kl 10.30 då de är TUL igeeen! :D

• needtobreathe
    färnik skrev 2011-03-01 08:29:04 följande:
    Spännande! Jag tycker nästa er andras TUL är lika intressanta som mina egna. Ser fram emot redovisning av siffror sedan Sofy! Glad
    Haha jaa jag också! ;) Absolut, ska försöka hålla koll o fråga! Får ju ingen utskrift på papper.. eller fick inte förra gången, grr! Men ska fråga idag igen! :D

1800 g för 2 veckor sen, så jag hoppas på runt 2 kg idag då..
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-03-01 08:31:40 följande:
    Men fusk, vad mycket TUL och UL du får göra Sofy, och alla andra känns det som... snyft.! Mitt senaste var RUL, man vill ju gärna se att allt är ok där inne!
    Hah japp ;) Så går de när man hänger på spec mvc! Koller mest hela tiden tycker ja ;D
  • needtobreathe
    färnik skrev 2011-03-01 08:33:24 följande:
    Om han växer lika toksnabbt som sist är han väl uppe i 2½kg nu. Oskyldig Exakt vilken vecka är det idag?
    Haha, de trorja dock inte.. kaaaanske 2200 g me lite tur.. men de e nog max! Hm eh vecka undrar du.. 32+3? :D
  • needtobreathe
    färnik skrev 2011-03-01 08:35:13 följande:
    Jo det är ju så... Jag har nog gjort få ultraljud i jämförelse med dig Sofy, och jag har gjort 13 stycken vid det här laget... Oskyldig (och det lär bli MINST ett till)

Det är trevligt att få se den lilla, men allra helst skulle man ju önska att allt var så bra med graviditeten att det inte behövdes...
    Haha ja har tappat räkningen.. men va kan de va nu.. 17-18 kanske? Suck. Jo, som du säger önskar jag allt va bra så man slapp..

Mysigt de lät me eran dag idag förresten! :D De uppskattar hon nog!
  • needtobreathe
    färnik skrev 2011-03-01 08:41:32 följande:
    Tack för pmèt sugar, ska svara senare. Glad

Och du, Sofy ska INTE föda nu, vi är många som är långt före henne i kön, så det så!!! Tungan ute
    Moahahaha ;) Vi får väl se.... haha!

2340 säger du.. ska bli spännande o se va denna skit väger nu då, skiljer ju 1v drygt men iallafall! :D
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-03-01 08:45:27 följande:
    någon som haft svullet ansikte?
    Jag svarade inte för ja vet ickeee va de kan va ;D
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma