Plus igen efter mf/ma
Men å så fin Längtan. Stort grattis!!
Men å så fin Längtan. Stort grattis!!
Haha... Söta, söta Odd. Känner SÅ igen mig i det du skriver. Visst är det märkligt?! Får väl helt enkelt överleva ett gäng pluffsiga foton, så länge jag får en välmående bebis så småningom. Men konstigt är det...
Grubbla på du. Vi lyssnar mer än gärna. Kram
Superfina Odd! Åka-hem-från-bb-kläder har jag inte ens tänkt på. Va mysigt det ska bli att inhandla. Färgglatt, då måste ju du älska Villervalla?! Jag har köpt fina, randiga bebisbyxor där...
Fan vilket skit Sugarrush. Här vill jag klaga över 10 timmar på jobbet och känner mig skitfånig när jag läser vad du går igenom. På mig konstaterades MA i v 10, men fostret dött i v 7. Jag ville, precis som du, få det snabbt avklarat och valde tabletter. Det gick jättebra, även om läkaren sagt att det var ca 50% chans att det lyckades när det gått så länge utan att kroppen själv tagit hand om det. Hade typ värkar i 3 timmar, men när det väl satte igång på allvar gjorde det inte längre ont. Det kommer gå finfint!! Stor kram till dig!
Kommer inte ihåg att kommentera allt, men några saker minns jag. Hej igen Smålandsjänta. Kul att se dig.... Sen var det någon som efterlyste mammakläder. Lovelymama finns i Gbg men också som webbutik. Har en hel del fint till vettiga priser. Har själv köpt svarta jeans där... Stor kram till Mabaja som känner sig less. Snart är du i mål gumman. Du fixar det här... Röntgensyrran; är inte så långt bakom dig när det gäller vikten. 25+4 idag och upp iaf 7 kilo tror jag. Ska till bm på fredag så det ska bli spännande att se vad hennes våg stannar på. Dock känns det inte som att jag gått upp så mycket mer än magen, men det har jag säkert...
Dagens rekommendation;
Spendera inte 4-5 timmar i skogen med att hänga upp orienteringskontroller om du är gravid i v 26. Ifall nån hade planer på det menar jag...