Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Plus igen efter mf/ma

Spännande! Har du nån känsla? Vi ska ta reda på det, kan inte inte hålla oss ;) m är övertygad om att det är en tjej till, jag har ingen känsla alls.. Nu har jag drömt en gång att det är en flicka och en gång att det är en pojke. Så spännande!

• LisaVäntar

Då kanske det är en pojke här, har varit tom lite större än enl senaste mensen, de andra gångerna nästan en vecka mindre.. Iofs har det varit en pojke och en flicka så det säger kanske inte så mycket ;) Roligt att spekulera iaf! Men går man på illamåendenivån denna gången måste det vara en flicka.. Bara längtar till RUL är klart, känns som en enorm milstolpe!

• LisaVäntar

Lyckat RUL idag, med största sannolikhet en till flicka med bf på mormors och morbrors födelsedag! :) 21 mars..

• LisaVäntar

Jävlars! Blev inlagd för morgonens blödning.. Allt bra med bebisen, bara min skitkropp som bråkar :(

• LisaVäntar

Får åka hem idag!! Fast han lät rätt negativ till fortsättningen, att jag antagligen kommer vara inlagd fler gånger denna grav och ska åka in vid varje blödning. Men positivt att jag får komma på kontroller vid varje symtom iaf, de ska hålla koll så inget kan hända sa han..

• LisaVäntar

Åh va härligt med bra besked!! Grattis till er båda och vad kul med en flicka till, soma! Ska ni ta reda på vad er blir, dag och natt?

Jag väntar på nästa koll av tappen på tisdag, de har börjat misstänka försvagad livmodertapp.. Har fått order om att åka in vid varje blödning för det kan vara tecken på att jag håller på att öppna mig, men ändå ska jag jobba heltid.. Känns konstigt och stressande, får se vad som sägs på tisdag.

• LisaVäntar

Det går bra, har hållit sig lugnt under sjukskrivningen. Ska på ny koll idag, ser det bra ut ska jag börja leva som vanligt och börja jobba igen på måndag.. 21+3 idag, ett par veckor till så vågar jag börja tro på det på riktigt! Är så vansinnigt trött nu, skulle kunna sova i flera veckor känns det som. För övrigt har vi precis firat vår lilla ettåring, helt galet! :)

Hur mår ni andra?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma