Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Plus igen efter mf/ma

Men herregud så hemskt du har det!!! Vet hur ont jag tyckte att jag hade förra gången, och jag var inte ens i närheten av hur du har det.. Förstår att fem veckor känns som en livstid när du har det så, men jag hoppas att det åtminstone inte blir värre! Hoppas att lillen mår bra och att ni inte behöver ligga på neo så länge.. Massa tyck-synd-kramar till dig!

• LisaVäntar

Men så jobbigt! Kan du inte få slippa killar åtminstone? Men kanske svårt med logistiken när du har hjälp så ofta.. Bra att du känner att du har bra stöd, annars kan man ju bli knäpp för mindre!

Det gick bra, ser bra ut så jag ska röra mig som vanligt nu och jobba på måndag om det fortsätter kännas bra! :)

• LisaVäntar

Men herregud sb, kan man ha en jobbare graviditet?! Så underbart härligt att plågan är slut imorgon och lillebror får komma ut! Hoppas alla dina krämpor släpper på en gång!!! Tummar också för att lillebror ska må toppen när han kommer ut och inte behöva så mycket hjälp..

• LisaVäntar

Har det kommit nån bebis?!? :)

Härligt soma, det är skönt när dom är livliga och visar att dom mår bra!

Det är ganska bra med mig, trött och mör i kroppen, men kan inte klaga! Vecka 27 nu!

• LisaVäntar

Grattis, så fin han är!!! Och vilket fint namn! Synd att han har det jobbigt med andningen, hoppas det vänder snart så ni kan få vara tillsammans hela familjen.. Hur känns kroppen din nu?

• LisaVäntar

Han är ju alldeles underbar! Som jag börjar längta efter min!! ;) Skönt att det funkar bättre nu..

• LisaVäntar

Va synd, men skönt att ni kunde vara samlade iaf! Hur mår du då? Varför är du fortfarande kvar?

Jag har börjat få massa sammandragningar och sist jag var på koll hade tappen krympt :-/ Är hemma nu och tar det lugnt, minsta lilla får jag sammandragningar av.. Nästa koll på fredag.

• LisaVäntar

Mår du bra nu då och hämtat dig från graviditeten?

Det är upp och ner, helt sjukskriven och ska inte jobba mer. Låg inne halva förra veckan eftersom jag har mycket sd och tappen påverkas av det. Soffläge hemma nu och ny koll imorgon, hoppas det inte blivit värre!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma