sofy skrev 2010-10-30 01:16:21 följande:
Haha, blev de något te?
Förstår hur du menar ;) Jag är precis likadan.. ena dan full fart, andra dan sängläge.. Imorn hade jag tänkt vila men då ska vi ju iväg o hjälpa hans äldsta syster o flytta, pust! Jag ska iofs inte bära eller så men ja, sen efter är de middag. 8.30 ska vi iväg.. tror dock inte jag klarar det, kommer isäng nu efter o ha varit chaffis åt diverse grabbar här, grr! Så får åka dit när jag vaknar så får mannen åka i förväg. Och på söndag ska vi iväg - igeeeen.. SEN ska jag fan vila.
Och.. fick en.. hm.. "komplimang" förut.. smidiga grabbar..
"Älskling, du har blivit rundare ovanför vaderna.."
"Va? Ovanför vaderna?"
"Ja alltså.. dina kärlekshandtag o runt där.. magen liksom.. du e lite rundare nu"
... ovanför vaderna! Jomantackar!!

Jag fick en ros som kompensation hahaha! ;)
Dumt me hjärnspöken, vet såååå väl hur de känns! Du får en kraaam av mig sålänge..

Gomorron min vän! Och tack för kramen!!!
Jo...hjärnspöken är rätt jobbiga. Och jag är inget bra på att hålla dem för mig själv även när jag vet vet vet hur knasiga dem tankarna är....så jag mailade mannen på jobbet och han blir ju ledsen när jag kommer med sånnt som min hjärna spökar med. Han känner sig ifrågasatt och det är liksom inte meningen...jag ifrågasätter ju inte honom utan min hjärna snurrar till och trackar ner MIG med tankar som typ "varför skulle han _inte_ vara otrogen....jag är väl inte så himla speciell" och "vad ser han i mig _egentligen_?"
Jag hatar när jag blir sådär! Så i morse när han kom hem så sov lilleman tack och lov fortfarande, så vi hade lite tid att prata och kramas. Nu har han gått och lagt sig och så såg jag att han hade svarat på mitt mail inatt också...och visst känns det mycket bättre nu, men samtidigt har jag istället dåligt samvete för att jag fick honom att känna som han gjorde, det var ju som sagt inte meningen.
Jaja, ny dag!
Nej, det blev aldrig nått te igår kväll....men ska alldeles strax göra lite te nu istället. Halsen känns lika dålig och det har kommit lite hosta smygandes....men jag vägrar bli sjuk...jag rent av STREJKAR!
Din kväll verkar ha varit rolig däremot! Haha...jag hade nog skrattat halvt ihjäl mig om jag hade fått den ...ehm....komplimangen

Sedan hade jag ifrågasatt mannens anatamikunskaper....det finns ju ganska mycket mellan vader och mage

Men sött var det allt hörre! Det är nog ganska djupt rotat i din kära karl att man inte ska påpeka om en kvinna ändrar vissa former

Du får tala om för honom att det faktiskt finns ett undantag, och det är när hon är gravid då och VILL höra att magen blir rund
*kram på dig Sofy!*