Plus igen efter mf/ma
Nu är jag tillbaka och aktiv här i tråden igen. Har läst ifatt allt, och jag skickar stora kramar till er som inte mår något vidare. Får nästan lite dåligt samvete över att jag själv mår så bra, lite halsbränna bara...
Nu är jag tillbaka och aktiv här i tråden igen. Har läst ifatt allt, och jag skickar stora kramar till er som inte mår något vidare. Får nästan lite dåligt samvete över att jag själv mår så bra, lite halsbränna bara...
Nån som har nåt bra husmorstips mot halsbränna? Har pecis tryckt i mig en näve sötmandel och planerar att bli bättre på att dricka mjölk och mer eller mindre sluta med kaffe. Vill inte ha en till kväll/natt som igår...
Tack tjejer. Var inte riktigt säker på vilka preparat som anses säkra vid graviditet, men Losec och Novaluzid är alltså ok?!
Jisses vad ni skriver tjejer. Har fått bläddra tillbaka 15 sidor tror jag för att läsa ifatt. Kan inte kommentera allt? Utan nöjer mig med att tala om att jag tänker på er alla och följer er med stort intresse. Kram!
Skön snubbe Mabaja!! Det blir en bild snart Röntgen, i helgen kanske...
God morgon tjejer!
I trådstarten finns nu en länk till nya tråden med vår bf-lista. Inga mer hormonsutbrott Röntgen... 
Jag tycker att vi uppdaterar listan enbart där så vet vi att den listan alltid är aktuell.
Hoppas ni får en bra dag.
Kram
Har varit hos bm idag och allt såg bra ut. Vecka 29+1 idag
Sf-mått: 32cm
järn: 123
Blodtryck: 85/137
Hjärtljud tvilling 1: 142 tvilling 2: 154
Vikt: +17kg sedan inskrivningen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Panncakes: Mina test blev svagare i v 7 eller om det var 8 men än sålänge är jag fortfarande gravid så det är nog helt rätt att man inte ska lägga för stor vikt vid hur starkt plusset är. Det är ju fortfarande plus ![]()
Underbart Pinklove! Superfin liten bebbe!
Coolt Cat, våra värden är nästan exakt lika. När jag var hos bm för 1 1/2 vecka sen (26 fulla veckor) var mitt sf-mått 25, upp 6 kg och 144 i hjärtljud...