Plus igen efter mf/ma
Happiness skrev 2010-10-05 23:08:18 följande:
Vet du.....jag ÄR faktiskt väldigt imponerad av dina meriter. Du var ju kanon duktig!!!! Super tråkigt det med benet. Förstår att du kände en jäkla sorg där...när du var tvungen att lägga av. Det du kan trösta dig med är din lilla bebis i magen. En sån har INTE Anja...HAHAHA!!!!!! Och det lär nog dröja också...vem vet vad som hade hänt..men sanningen är väl den att du troligtvis inte skulle vänta en liten goding nu vart bor du? Har du långt till Funäs? tycker absolut vi ska träffas där och lära våra små ett och annat om skidåkning. Skulle vara skitkul!!!! >Tänk vad mycket du skulle kunna lära mig *drömmer mig bort*
Du skulle nog direkt tala om vad jag gör för fel...är nämligen lite störd på min åkning för stunden. Alltså det känns inte som om jag kommer runt i svängarna. Det börjar ganska bra sen blir linjen rakare och rakare. Jag försöker tryck med ytterskidan men det blir fasiken inte bra. Detta problemet kommer ju vid rikigt branta partier där man verkligen måste hålla emot. Blir sur!!!!! Det är väl så att man börjar bli gammal och svag...så tråkigt.
Nä men allvarligt vi får ta oss en funderare på detta. Helt seriöst. Någongång ska vi dit alltså
Jag bor ju i stockholm, men avstånd spelar ingen roll alls! Vi e ute o åker så mycke ändå o de e ett stooort intresse i familjen! :D Jaaa, dom ska lära sig tidigt.. ;) Så de måste vi faktist styra upp i framtiden!
Jag är utbildad skidlärare för små barn upp till vuxna, och utbildad tränare för tävlingsåkare! :) Så jag kan absolut lära dig lite om de nu behövs ;) Nje, jag tror inte de är pga att du är svag, de har mycke me åkstil o göra, me skidan, me höftlutning o allt.. komplicerad grej serru! De e inga problem o fixa!

TSH 0,3, T4 17 o T3 4,7. HM! Jag är fundersam. Asså dom andra två värdena är ju OK! Men TSH tyder på att jag börjar gå över på hyper, ja. Har gjort de innan också tidigare i år då jag låg på TSH 0,08 - alldeles för lågt! Då hade ja inga hyperkänningar alls men jag va hyper då T4 låg på 28 i samma veva. Jag fattar inte.. har sköldkörteln vaknat till liv? Eller va? Och att moderkakan + sköldkörteln går på samma receptorer o därmed sjunker TSH vid grav. De va verkligen en nyhet. Nej, inget annat gör att ja får högre puls heller, låg ju jättelågt i puls när jag hade TSH på 2,8 i augusti. Så de har dippat ner på 5-6 veckor av sig själv typ. Ätit levaxin sporadiskt. Jag har hjärtklappning ibland men de kan bero på min bricanyl också, svårt o veta. Suck. Varför e man inte bara NORMAL?