• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Stort grattis till er efterlängtade prins. Hoppas ni alla mår bra. Kram

• Cat79

Mimmi: Hur är det m dig? Det är snart okt :) visst skulle ni köra IVF då? Hoppas så att du blir gravid i höst. Kram

• Cat79

KMW: du är ju för skön :) Det är nog att bara köra lite då och då så får det vara lite ojämnt... Nu har de första och mest relevanta provsvaren kommit och allt är normalt m bebis :) Så skön känsla! Nu känns det som att det blir syskon i feb!!! Kram på er

• Cat79

Dag och natt: Grattis igen och förlossningen verkade ju bra :) Hoppas ni njuter i bebisbubblan nu. Äntligen har ni fått er friska son hos er - är så lycklig för er skull.

Together: Söta små liv du har fått. Hoppas ni alla må bra.

Jag går in i v 19 ons så tiden går.... har fått tid för RUL 3 okt. Om mindre än en vecka åker vi till värmen och jag längtar! Ska bli härligt med solbränna inför höstens kyla.

Hur mår ni andra?

Kram på er!

• Cat79

Acure: Håller med att det är mysigt med bekräftelse men mindre skönt längre fram! Nu får jag bara lite småkickar :)

Småbustroll: Har med vågat tänka lite vagn men inte mer.... En Donkey hade inte varit fel men så dyr!!! Får kolla runt lite och se vad som passar.

Pinkipie och Lisa: Inte länge kvar nu.... spännande!

Jag är så nyfiken vem det är i magen, kön o s v? Kan ju få tillgång till en kod för att få reda på kön till 100% säkerhet men vet ej om vi vill... Är ju spännande att inte veta med?

KMW: Här delar vi allt och även när man känner sig deppig o s v. Tror du är jättefin med din mage :)

Kram på er!

• Cat79
    KMW skrev 2012-09-19 20:34:38 följande:
    Usch, fick precis reda på att min vän som gjort kub idag fick 1:2 som siffror. Inte så kul. Dom inväntar vidare tester... :(
    Neeej..... Hoppas det blir till det bästa. Kram
  • Cat79
    KMW skrev 2012-09-20 19:20:44 följande:
    Går in i v 29 imorgon. Time flies!!
    Har nyss gått igenom Teds kläder som han hade som nyfödd och plockat ut en del unisexplagg som jag tänker tvätta och göra i ordning. Herregud så små dom är. Superpyttiga ju!!

Redan v 29 :) Jag är "bara" i v 19. Mysigt med små bebiskläder och som du säger inte klokt att våra skruttungar varit så små :) Har ni några heta namn på er lista? Här är det fortfarande Alva än så länge men inga mer... Det är först nu jag börjat inse att jag troligen blir 2-barns mamma i feb.
  • Cat79

KMW: Molly och Alice är mycket fina. Nora också m på småländska blir det ej fint m R i mitten. Mia heter svärmor :) Charlue och Hugo gillar jag m tyvärr känner jag många Max m det är m fint. Spännande vad det blir för er :) Skönt att ha dn del alternativ. Jag ska börja kolla bland Astrid Lindgren :) hade varit skoj m namn därifrån m vi får se. Namn är så kul! Men samtidigt svårt och så ska det passa m Lovis.

• Cat79
    KMW skrev 2012-09-20 22:23:43 följande:
    Åh, det finns ju massor av fina Lindgren-namn utöver dom vanliga, kända karaktärerna.
    Ett namn som jag gillar från Allra käraste syster tex är Ylva-Li.
    Sen är ju Mio en klassiker...

Ska googla lite om Astrid Lindgren då det säkert finns lite namn där annars får det bli nåt helt annat. Mio fick vår änglapojk heta!
  • Cat79

Här har det varit aktivitet när jag varit på semester :) Har haft det underbart i Turkiet och Lovis har skött sig! Mimmi: Åh vilken nyhet om dina små ägg :) Lycka till med insättningen imorgon. Nu är det din tur då ni väntat så länge. Stor kram!!!! RUL för mig imorgon och det känns ok. Lite nervös m samtidigt rätt lugn. Blev så glad att min läkare ska göra undersökningen. Vi tror ej vi vill veta kön... Men är nyfiken. Kram på er alla fina gravida!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma