Plus igen efter mf/ma
Stort grattis till er efterlängtade prins. Hoppas ni alla mår bra. Kram
Stort grattis till er efterlängtade prins. Hoppas ni alla mår bra. Kram
Mimmi: Hur är det m dig? Det är snart okt :) visst skulle ni köra IVF då? Hoppas så att du blir gravid i höst. Kram
KMW: du är ju för skön :) Det är nog att bara köra lite då och då så får det vara lite ojämnt... Nu har de första och mest relevanta provsvaren kommit och allt är normalt m bebis :) Så skön känsla! Nu känns det som att det blir syskon i feb!!! Kram på er
Dag och natt: Grattis igen och förlossningen verkade ju bra :) Hoppas ni njuter i bebisbubblan nu. Äntligen har ni fått er friska son hos er - är så lycklig för er skull.
Together: Söta små liv du har fått. Hoppas ni alla må bra.
Jag går in i v 19 ons så tiden går.... har fått tid för RUL 3 okt. Om mindre än en vecka åker vi till värmen och jag längtar! Ska bli härligt med solbränna inför höstens kyla.
Hur mår ni andra?
Kram på er!
Acure: Håller med att det är mysigt med bekräftelse men mindre skönt längre fram! Nu får jag bara lite småkickar :)
Småbustroll: Har med vågat tänka lite vagn men inte mer.... En Donkey hade inte varit fel men så dyr!!! Får kolla runt lite och se vad som passar.
Pinkipie och Lisa: Inte länge kvar nu.... spännande!
Jag är så nyfiken vem det är i magen, kön o s v? Kan ju få tillgång till en kod för att få reda på kön till 100% säkerhet men vet ej om vi vill... Är ju spännande att inte veta med?
KMW: Här delar vi allt och även när man känner sig deppig o s v. Tror du är jättefin med din mage :)
Kram på er!
KMW: Molly och Alice är mycket fina. Nora också m på småländska blir det ej fint m R i mitten. Mia heter svärmor :) Charlue och Hugo gillar jag m tyvärr känner jag många Max m det är m fint. Spännande vad det blir för er :) Skönt att ha dn del alternativ. Jag ska börja kolla bland Astrid Lindgren :) hade varit skoj m namn därifrån m vi får se. Namn är så kul! Men samtidigt svårt och så ska det passa m Lovis.
Här har det varit aktivitet när jag varit på semester :) Har haft det underbart i Turkiet och Lovis har skött sig! Mimmi: Åh vilken nyhet om dina små ägg :) Lycka till med insättningen imorgon. Nu är det din tur då ni väntat så länge. Stor kram!!!! RUL för mig imorgon och det känns ok. Lite nervös m samtidigt rätt lugn. Blev så glad att min läkare ska göra undersökningen. Vi tror ej vi vill veta kön... Men är nyfiken. Kram på er alla fina gravida!