Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Muffe skrev 2011-03-04 13:29:07 följande:
    Vi kanske kan ignorera alla tjafs-inlägg? då lägger det sig nog rätt fort!
    Vi kan ju prova ;)

Ang fosterrörelser.. tycker dom är sjukt obehagliga nu, herr adhd i magen ligger aldrig still på dagtid (han sover me mig på nätterna, duktig!) han trycker me armbågar o knän o de gör ont, han putar ut rumpan o borrar ner huvvet o dom är verkligen starka nu! 

Och ang flytning, vattniga flytningar är jättevanligt sista tiden (därav svårt o avgöra vad det är ibland..)
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-03-04 13:43:58 följande:
    fy fan marlyn gråter med dig. Själv har jag för litet embryo i livmodern så ma igen precis som förra gången då var den också för liten. önskar att läkaren kunde ha vart ärlig istället.

Fy stackare marlyn hittar inga ord för vad du måste känna nu
    Jag förstår inte heller hur det kan va MA? Hon snackade om hjärtaktivitet o rätt storlek för tiden då, o nu helt plötsligt så är det MA?
  • needtobreathe
    Småland;

Vill han inte komma ut din lilla knubbsäl? :D BF imorn va? Hoppas han håller tiden! ;)

De kommer gå galant! {#emotions_dlg.flower}
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-03-04 13:50:43 följande:
    Det står inget om hjärtslag i min journal hon sa så för att göra mig glad och det står för liten i min journal och för svårt att avgöra , alltså mer negativt än vad hon gavs sken för.

Jag vet när ägglossningen var och sexet var och du var 1 vecka korate gången har ju ingen betydelse i mitt fall.
    Ja, du kanske vet när ägglossningen var men ägget fäster inte alltid då så det kan diffa.

Du såg ju själv på skärmen sa du?
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-04 13:51:56 följande:
    Wo wo wo woooooo`??? Jag tyckte du sa att det stämde i storlek och ni såg hjärta?!
    Samma här..
  • needtobreathe
    acure skrev 2011-03-04 13:53:27 följande:
    Usch har du fortfarande ont? Har du ringt din BM eller förlossningen och hört vad de säger?
    Jaa :( Nä men nu börjar de bli jobbigt ont (långt ifrån riktiga värkar) but still.. funderar på att ringa dom nu faktiskt, då har de gått långt ;)
  • needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 13:55:00 följande:
    Ego; magen är katastof! Skiter faan 10ggr/dag de senaste 4 dagarna och inte startar någon förlossning för det! Nätterna har blivit värre och jag kan knappt ta mig ut sängen när SD kommer och inte släpper dom när jag ligger kvar, kan knappt andas men ingen bebis verkar vara på G. Men mensärk har jag börjat få till och från! alltid något!

Ikväll blir det bowling, ihopp om att liten (STOR) vill komma ut! Igår färdknäppen men ingen som helst verkan komsi komsi bebisen!
     Bowla? Haha, va rolig du är! Vart ska ni? Heron? Du kan få min mensvärk så kanske de snabbar på lite! ;)

Håller tummarna för att de drar igång snaaart!! :D
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-03-04 13:55:59 följande:
    såg ingen hjärtaktivitet är ingen läkare och kan inte läkare se så kan ju knappast jag, men vill ni misstro så gör det då, orkar inte bli ifrågasatt mår redan skit.
    Eeeeh.. de verkar bara helkajko! Först rätt storlek + hjärta, sen fel storlek + inget hjärta, TROTS att DU skrev att läkaren sa att de fanns hjärtaktivitet.

Jaja, whatever.
  • needtobreathe
    Mamma till W skrev 2011-03-04 13:58:54 följande:
    Haha, jag hade ju förvärkar och enorm mensvärk i fyra veckor... Sen sa det bara svisch och 6 timmar senare och Wilda var här! :)
    Hahaha, wohoo! Då kanske han kommer om 3 veckor me världens fart då! Skrattande Får försöka se de positivt.. men de är fan inte lätt när inget hjälper.. haha! Jaja.. vem fan har sagt att de e lätt o va gravid! ;)
  • needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 13:59:03 följande:
    Sofy: när du själv säger det så RING! Då har det gått långt när du själv säger så, så mycket har vi hunnit lära känna dig!
    Haha ja precis, ni har väl det.. ;D

Men nä nu har ja suttit här (legat här) i flera timmar o de går verkligen inte över, mer molande o ont än igår. Och BM får ja inte heller tag på, idiottant! Så de blir ett samtal sen! :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma