Inlägg från: LittleJunia |Visa alla inlägg
  • LittleJunia

Plus igen efter mf/ma

Jag hoppas också på en kortare förlossning denna gång.. var inne på förlossningen i 16 tim och alltsom allt tog det 30 h. Nu hoppas jag innerligt att det inte tar mer än typ 6 tim

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
  • LittleJunia

Spännande SMålands jänta! Lycka till idag!
    Ring in och berätta.. så får du nog åka in på kontroll snart!  

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
  • LittleJunia

Grattis Färnevik!! Vilken fart på flickan!!!
    Fint namnval föresten!! Skulle den här bebben bli en tjeja lutar det nog åt en Thilde!  

• LittleJunia
    {#emotions_dlg.flower} Grattis Pinklove till er lilla prinsessa! {#emotions_dlg.flower}
  • LittleJunia

MCT79- Lider och gråter med dig... Fy så orättvist livet är...  Styrkekramar till dig!

• LittleJunia

idis87- Vilken sööt plutta ni har!!

• LittleJunia

Spännande Längtan efter liten! Min slemmis gick ungefär 2 veckor innan sonen kom... hoppas det går fortare för dig!

• LittleJunia

Ludvig låg mellan 130-150 (så det stämmer ju)
    Denna i magen har legat mellan 125-150 ... vet inte vad det är som gömmer sig där inne.. men gissar på en pojke till! Snart får vi veta! BF imorrn!  

• LittleJunia

Jag fick lyssna på hjärtljud i v. 12 för att jag bad om det. Hade ju två missfall i bagaget och inte varit på ngt VUL. Det tog en liten stund, men sen hittadee hon dem, så det kändes givetvis väldigt väldigt skönt!

Nu sitter jag här med BF+4 ... Hoppas bebis kommer snart!!  

• LittleJunia

Cat- Nej, vi vet inte vad det blir... men tror starkt på en pojk till!

Skriver inte så mkt här inne.. men försöker läsa så mkt jag hinner Ni skriver så himmelens mkt!  

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma