Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Du kanske har en akrobat i magen sötfilur!

• sugarrush

Nu hittade jag programmet på tv4play! Men började störtlipa redan i trailern, så jag stängde av. (Har grinat så mkt de senaste dagarna av hormonläget, orkar bara inte gråta mer just nu.=
    Får se om det går bättre ngn annan dag.

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    färnik skrev 2011-03-08 08:27:52 följande:
    Annars är här en otroligt vacker vårdag; solen lyser och morgonen här började med en mycket BRA förlossning: vår ledartacka (föder upp eko-lamm) fick två välskapta pojkar och klarade av allt alldeles själv! De är födda 3½ vecka före beräknat datum, men starka och duktiga och inte alls små på något vis... I fjol fick denna tacka ett JÄTTELAMM vars navelsträng bara var 15cm lång och det var ett jäkla meck med hela lammningen och tiden efteråt, men i år var det helt okomplicerat! Hjärta

Det enda som stör mig... Hallå: jag var FÖRST! Inga lamm förän bebis var ute, hade vi ju sagt! Oskyldig
    Vilken duktig tacka!
    Du kanske skulle filmat det och sänt ut det i etern under namnet "ett lamm i minuten"! 
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-08 10:04:47 följande:
    ''En lamm i minuten''
    Stort Grattis till era små lamm Färnevik
    Vad Gulligt åååh dom är så söta !!!
    LambiHjärta

Sofy:
    Såg att du skrev i min blogg ja byxorna är ass snygga du hittar den om du går in på danska eller svanska hm.se/dk för där finns dom och du får till och med 2 st för 99 kr !!!! iaf här tror nog dom var 99 kr
    Nej det var jag som skrev! Men tack så mycket!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Muffe skrev 2011-03-08 10:25:44 följande:
    Vad är det för byxor som ni snackar om?
    Det var ett bebisjeans som var så coolt slitna.
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-08 11:03:40 följande:
    Redan fixat pancakes fuck bli lite halvt spydigt men va faan orka. Skrev - nej ingen bebis idag heller (han har fortfarande 11 dagar på sig) återkommer när han är här. Nu åker ljudlöst på!

Hoppas någon fattar vinken!
    Min kusin skrev typ varje dag såhär på facebook "41+3 idag, ingen bebis i sikte ännu"
    Det funkade nog rätt bra.
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Jag äter multivitamintabletter från apoteket. De kostar inte så mycket men innehåller det mesta.
    Kommer göra det hela graviditeten.

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

ÅH vad spännande färnevik! Håller tummarna!
    Kommer tänka på dig massor ikväll och inatt! LYCKA TILL!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Köpte en doppler idag TROTS att jag lovat mig själv att aldrig göra det. Menmen.
    Så testade jag den nu. Och jag tror jag hittade det lilla hjärtat! Hjärta

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2011-03-08 20:52:39 följande:
    Hörrni jag har haft en hemsk huvudvärk två dar nu... inte migrän utan det sitter som en blymössa över pannan.... v10 nu... (9+2) nån mer som hade så?

Visst kan jag försöka med Alvedon`?

Sitter med vetekudde över nacke och axlar nu... se om det lindrar....
    Jobbigt vännen!
    Alvedon ska ju vara lugnt. Min BM sade att det kunde man ta, i mängd enligt förpackningen förstås.
    Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma