Plus igen efter mf/ma
Åh, vad underbart med en sån läkare! Jag försökte boka tid på ultragyn men det gick inte. De tar inte emot några nya patienter som inte har remiss just nu. Däremot blir RUL där om jag kommer så långt. Nu har jag bokat mitt VUL om två veckor på Ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen. Kostar 600 kr men har hört väldigt bra saker om dem så det får det vara värt.
som åker rakt ner o svänger lite vartsom när dom har lust. Sen kan ju skidan skära eller något annat oförutsett, så man vet ju aldrig. Jag är ju inte heller säker men min läkare som jag litar fullt på säger ju att barnet är skyddat i magen, så om jag skulle åka lugnt o försiktigt o ramla så är de inte hela världen. Jaa, jag e så glad så glaaad för henne!! Va synd att du inte kunde boka där än :( Jo, UL barnmorskorna har jag också hört bra om, så de trorja absolut :)
Och ang värken i magen. Jag hade ONT i början, värre än vid mens. Men de växte väl som sjutton då också, sen lugnade de ner sig o nu kommer de ibland..
Att därtill få se lilla bebisen så ofta som du har fått, åh, det skulle jag också vilja! *avundsjuk och gnällig idag*