Plus igen efter mf/ma
Oj, jag är i trimester tre såg jag precis när jag gick in och kollade FL:s gravidkalender. Så skumt det där. Hur kan man vara i sjunde månaden när det är tre månader kvar till BF liksom? En graviditet är ju 9 månader ju! :)
Oj, jag är i trimester tre såg jag precis när jag gick in och kollade FL:s gravidkalender. Så skumt det där. Hur kan man vara i sjunde månaden när det är tre månader kvar till BF liksom? En graviditet är ju 9 månader ju! :)
Men vad gulligt Sugar!! Är det armar och ben man ser? En riktigt liten minibebis nu!
Sötfilur, den här mammaklänningen tyckte jag var fin:
http://www.lovelymama.se/mama-klanningarkjolar/mamalicious-mio-lace-dress
Fru Johansson, välkommen och grattis till plusset! Det här är en riktig turtråd!
Sugar, vad roligt att ni såg så bra. Det var en väldigt gullig bild!
Sötfilur, det finns sköna och snygga mammastrumpbyxor på tex HM. Ett par svarta som är rätt tjocka tycker jag är fint så här på vintern. Fina klackar kan man ha till även som gravid, det lyfter en outfit. Jag har inte övergett mina klackar ännu och tänker hålla ut in i det sista. Om man tycker det är obekvämt kan man ju ha ganska bred klack. Du får se till att bli en klänningsmänniska nu! Det är så snyggt på gravida! :)
nån som e nygravid?