Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 14:01:47 följande:
    Sofy: japp heron it is! bowlade för 2 veckor sedan oxå men gav ingen verkan då men nu har det ju gått lite tid så kanske? Men kanske fel att kalla det bowling, mer kasta klot och tro att det är en stor studsboll men kul ändå! Sist är ingen tvekan om att jag kommer för att böja sig med bauta mage, hålla balansen och kasta ett klot är inte lätt!
    Mys! Du och sambon? :D Jaa, de trorjag! Ta tyngsta klotet o släng iväg en gång så kanske de händer ngt kul ;) Hoppas kan vi ju göra iallafall!

Var och åt på greken därborta i Älvsjö förra fredan, duvet som ligger där vid vägen precis.. skiiiitgod mat var de ju där!! Haha, ville bara säga de.. don't know why ;)
  • needtobreathe
    acure skrev 2011-03-04 14:05:25 följande:
    Oj vad ni skriver, hinner inte med alls ju! :)

Jag hoppade precis ur myskläderna och tog på mig en ren tröja (spiller ju ner allting på en gång nu), såg då att det var någon genomskinlig vätska som kom från brösten. Kan det vara ett tecken på att förlossningen är på g tror ni? Jag har inte läckt någonting tidigare under graviditeten. Snälla ge mig HOPP!!! haha
    Haha, jag hoppas inte det? ;) Jag läcker så får ha inlägg nu.. kom förra helgen (innan har de gått o trycka ut men inte runnit av sig självt..)
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-03-04 14:07:08 följande:
    okej  ja jag har ju bara förlorat 4 barn så det är ju inget att deppa över. en på 5 och en på 6 så det är ju inget.
    Olika historier hela tiden. Häromdan bara ett MA innan.

Men skitsamma. Beklagar ditt MA, hoppar du över till systertråden nu då?
  • needtobreathe
    Muffe skrev 2011-03-04 14:10:52 följande:
    Sofy, håller med andra i tråden, ring nu. om du säger det själv så är det nog läge
    Hahaha! ;)
    Muffe skrev 2011-03-04 14:10:12 följande:
    Fast telgebo, har du flera personligheter? Jag har själv läst att du SÅG att det var ngt som rörde sig och det sa läkaren att det var hjärtat... vad skulle de annars vara? En propeller som var inopererad under huden på ungen???
    Man börjar veeeerkligen undra.
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-04 14:11:52 följande:
    Jag hänger inte med dig öht?! I förra tråden... ja jag vet ditt förra nick (ett av dem iaf) så pratade du om att du skulle skaffa hund för du skulle inte få några barn alls, inte ett ord om en treåring. Inte ett enda ord.

Nu finns det en treåring som bor hos sin pappa men du vet inte var dom bor och får inte veta det för pappan?! Vad är det som har hänt som gör att du inte ens får veta var ditt barn bor??

Å Nu finns det en död 5 åring och 6 åring??!

När tar det slut Telgebo`??
    Vet också om de gamla nicket o har heller aldrig hört om nån treåring, hörde bara att de enda var att det här var hennes enda chans till egna barn. (Vid hennes förra MA!) Konstigt att hon umgås me dottern men inte vet nånting om henne också.

Jaja, schizo.
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-03-04 14:12:58 följande:
    jag har varit gravid 6 ggr och fött 3 barn, en abort för många år sedan 1996 på nacka, en son på 6,5 år, en dotter 5 år i maj i år och en dotter som fyller 3 år den 12 som jag förlorat, sedan ett ma och så nu detta då

tack för att önskar mig till systertråden känns ju riktigt trevligt schysst.
    Ja, men om du haft ett MA till nu ska du ju inte va här i tråden för oss som väntar barn?

Häromdan hade du bara haft ett MA.
  • needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 14:17:22 följande:
    Sofy: ja greken är gudomligt god! (haha låter roligt men orka omformulera sig!)

Blir sambo, svärmor, sambons syster och kille. Men inte tyngsta klotet! Gör så ont i fingrarna då, måste dock vara oerhört stora hål för fingrarna då de är i dubbel storlek ungefär!

Har du ringt ännu? Hur mår det egentligen?
    Hahaha brukar du äta helstekt grek då eller? ;)

Ååh vad kul me så många! Hoppas på bebis! ;D

Hur mår det? Vem är det? Jag? ;D
  • needtobreathe
    "Hoppa över mina inlägg då om du iriiterar dig på dom. Du kanske bara kan se på din man och bli gravid och är ung. Jag är är över 35+, har köpmat över 1 år för denna barn, har ett MA i bagaget och kan inte bara hoppa i säng om det skiter sig nu och försöka igen som ni andra verkar kunna göra."

"När jag skulle sova igår så kände jag hur det stack till nere i underlivet några gånger. Några som vet vad det kan vara? Känner inte igen det från min förra graviditet 07/08 och inte från den då jag fick MA."

Där är inlägg du själv skrivit Telge. Ingenting om andra graviditeter än den 07/08, och ja - jag hämtar gärna också ut den akten från TR.
  • needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-04 14:25:50 följande:
    Sofy: det är ju du, fattade du inte det!? hur mår DU?!
    Hahahaha! Så jag är en DET? ;) Ok, då vet jag! Haha!

Jag mår väl.. ok! TRÖTT, ont.. blä! Men varför klaga? Jag hinner inte ens ringa förlossningen för de händer så mycke härinne, haha!
  • needtobreathe
    acure skrev 2011-03-04 14:48:50 följande:
    Sofy: RING!!!
    Mamma till W skrev 2011-03-04 14:43:21 följande:
    Ring nu, tråden får ta timeout! Nu vill vi höra vad de säger! :) Förlossningen alltså..

Så tråden, TYST NU!!!
    MCT79 skrev 2011-03-04 14:42:11 följande:
    Okej alla nu får vi sluta skriva en stund så Sofy kan ringa! Allt för Devin! :D
    Hahahahahaah! Ni e så roliga! Jag ringde men dom ville inte prata me mig.. inge svar ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma