3 barns mamma84 skrev 2011-02-28 11:11:03 följande:
Inte med elias för jag visste att jag skulle få en bebis.
Jag var ju såklart rädd och hade i tankarna men varje dag var det mer och mer kännsla.
Jag fick mitt MA i vecka 8+ den hade redan dött i vecka 4 enligt läkaren men jag fick ett svagt + på stickan hos barnmorskan v 6 och BF var 4 aug 2010.
Men v 8+ kom tyvärr händelsen
Kommer aldrig att glömma.
Mamma ringde mig och visse att något skulle hända och det var det oxå
Hade massa symtomer v 4 och mådde illa osv vecka 6 avtog ALLT allt var borta..
v 8+ fick jag en 5 kroners blödning på kvällen och på morgonen var det som vatten fall och åkte in till gyn akuten och sen skickade dom mig över till sjukhuset.
Med ebba var jag aldrig orolig ALDRIG inte med amadeus häller men som läkaren sa det var något som var fel bara.
Du kommer se ett hjärta slå gumman jag LOVAR dig!!
När jag väntade elias av tog alla mina symtom v 6 inget var kvar men v 10 pang var allt framme och brösten var så tunga och ömma INGEN JÄVLEL fick ta på dom

och halsbränna foglossning fyfan alltså

Du var rädd när du väntade Elias men inte negativa tankar, imponerande alltså.
När jag väntade T 2007/2008 så var jag inte orolig på långa vägar, ma och mf osv fanns inte i mina tankar, jag hade en sjuk jobbig graviditet då men aldrig att jag tänkte på ma eller så och tempade och tog en massa tester för mig var det att jag skulle få barn punkt slut.
Sedan kom då nästa graviditet och jag hann inte ens plussa förrän alla symtom avtog och tempen sjönk, du minns nog den tråden gumman för vi hängde i samma tråd du och jag.
Och nu är det nåt liknande igen avtagande symtom och så låg temp så gissa om tankarna från v.6 i min graviditet påminner mig oavsewtt om jag vill eller inte.
Mitt embryo i min förra graviditet dog också i v.4-5 som din och stöttes ut i v.7+116 dagar före dig, men jag kallar inte det sent.