• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Dag och natt skrev 2012-01-18 10:22:43 följande:
    Håll tummarna för oss idag kl 13 ....

Blåhåller tummarna!!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2012-01-18 10:30:58 följande:
    Mina tunnar är stenhårt hållna för er havsklippan!!!

Blä, kom precis hem från läkarbesök. Var eg ett långskott, ville fråga min andra läkare om det fanns något mer vi kunde göra. Svaret va väntat, ge inte upp hoppet, håll tummarna. Ta trombyl redan vid plus, o det kan va bra att fundera över alternativen.. Samt testa Ivf o gå gärna och prata med psykolog.

Så, ska ringa till en homeopat, kan ju inte skada.

Sen är det godis o film i soffan resten av dagen. I morgon ska jag jobba, måste komma upp ur mitt svarta hål nu..

Godis och film är du värd, gumman! Hjärta Och jag vidhåller benhårt att det snart kommer att lyckas för er, hela vägen! Hjärta 
    Vill du muntra upp dig ytterligare, så spöa mig gärna lite i Wordfeud igen

Kram på dig!    
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2012-01-18 12:37:41 följande:
    Klår hon dig också?
    Jag sa åt henne lite fint idag att om hon VILL lägga ett ord under 30+ poäng så går det bra det också.... vet du vad hon gör då? Lägger ett för 29 poäng..... antar att jag fick vad jag bad om.. ;)
    Jag har faktistiskt vunnit över henne nån enstaka gång Och mellan dig och mig brukar det ju vara jämnt skägg.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Dag och natt skrev 2012-01-18 13:50:08 följande:
    Litet embryo med tickande hjärta!! Gulesäcken var på plats och storleken på hinnsäcken följer förra veckans UL, v 6+3. Gud vad underbart att vi såg detta idag. Hän fick leta ett tag vilket gjorde att jag under den tiden nästan gav upp hoppet. Ber till gudarna att den vill stanna hos oss nu... Kram på er!
    Åhh, vad härligt att höra! Grattis!

Kram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    plutten02 skrev 2012-01-19 11:57:12 följande:
    13.45 idag ska jag till läkaren.

Håller tummarna!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Liberté skrev 2012-01-19 14:42:41 följande:
    Pust o stånk.... Alltså- är det någon mer än jag som är HELT slut? Jag blir andfådd av ingenting, frustar och pustar som en liten gris. Känns som en elefant sitter på bröstet! Kan sova mig igenom hela dagar utan problem- och ändå somna i normal tid på kvällen (och vakna trött....).

Är i v 22 nu, men kommer inte ihåg att jag känt mig så här "klumpig och fet" med andan i halsen någon av de andra gångerna.  
    Ja, jag känner mig hyfsat slut, åtminstone från nån gång efter lunch och resten av dagen... Sitter i kortärmat på mitt rum och ändå svettas jag Tungan ute 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Jag brukar säga åt min man att känna varje dag, han tycker fortf det är lite läskigt när det rör sig och hoppar....

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma