Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Mct- lycka till!

Marlyn- solklart starkare! Jag blödde oxå i början på denna graviditeten, rött/rosa/brunt varje dag fram till v 14, då jag fick världens störtblödning, sen rosa/rött till v16. Behöver jag tala om att nerverna satt på utsidan hela tiden!? Vet att det finns fler här inne som oxå har blödit i början av deras graviditeter!

Härligt sofy! Stor och stark grabb du oxå har! Färnevik: ja det är en envis grabb i min mage, hade jag vetat detta hade jag inte tillbringat 13 veckor i sängen! Busunge! Men nuuu är det väl snart dax tycker jag!

Här lämnar man er i ca 30 min och har glera sidor att ta igen härligt!

Pinklove var ett tag sedan jag hörde av oxå, kanske dax för henne? Eller redan klar utan att tala om för oss?

Härligt att du är tillbaka i tråden happiness! Där saknad!

Odd/happiness havandeskapsförgiftning är min oro oxå, men än så länge är ju urinen okej så det är bra. Men blir det värre med huvudet eller ännu mera svullen/grisliknande eller om bebisen blir så ovanligt lugn igen ringer jag förlossningen. Skönt med läkartiden på måndag oxå, ska nog försöka lirka lite för att få en igångsättning OM jag går över tiden.

Någon mer än jag som börjat domna bort PÅ magen? Känns som en stor fläck som är bedövad med lokalbedövning! Kan köra in magen i bordet utan att märka det och sen ha ett jack där bordet tryckt! Känns så konstigt!

Hallonbladste har jag oxå druckit i ca 2 veckor, märker inte så mycket på dagarna men dricker jag på kvällarna får jag bara sjukt ont i magen, både tarmarna och bebismagen. Så efter 16 blir det inget för mig och jag sover bättre om jag inte dricker så sent. Men om det gör någon nytta vet jag inte... Inte känner jag mina SD mer än innan...

Happi: men det är inte alla som får ont i magen! Jag är ju känslig i magen som bara den sen jag blev gravid så på kvällen retar det bara. Hittade mitt i hälsokostbutiken, men det ska vara bara hallonblad, ingen annan skit, de försökte sälja på mig tepåsar med 40% hallonblad men den femman gick inte

Sötfilur: jag har fortfarande inte fattat... 16 dagar kvar till BF... Kanske fattar när man fått det lilla knyttet och kommit hem, hunnit landa i det? Annars så kanske det är något man växer in i, inte bara över 1 dag eller så..

Va kul att åter igen komma tillbaka till tråden idag och det verkligen rasslar med inlägg!

Fasiken pinklove, trodde att du var på förlissningen ju! Min mamma fick mig 3v innan, min storasyster 2v innan 3 andra syskon och ALLA har kommit innan BF! Jag vill oxå men vi får väl se! Fick iaf min första riktiga förvärk i bilen innan, stenhård mage och obeskrivlig smärta i ryggen, men nu på soffan är det lugnt!

Va fin gissningslista ni fixat! Fyller i min gissning imorgon då jag sitter vid datorn och kan kopiera, funkar inte via appen..

NI SOM BOR I/NÄRHETEN AV STOCKHOLM REKOMENDERAR JAG ATT ÅKA TILL BABYLAND BARKABY! 50-70% PÅ ALLT, DE SKA BYGGA OM. de hade massor kvar idag men vi har ju redan det mesta och höggravid och trångt är inte riktigt min melodi just nu så det blev bara 1 solskydd till vagnen.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma