• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Jag tokgrinade oxå till Sofias änglar, men samtidigt var jag stolt eftersom mitt jobb var med och hjälpte till...

• SoMa72
    Mamma till W skrev 2012-01-26 11:09:31 följande:
    Skönt mct! Jag har alltid skrutit över att jag aaaaldrig åker på kräksjukan. Sen blev jag gravid med wilda. Och nu åker jag på det två ggr om året. :( var jättekul för ett år sen när w var bebis. Men då var det helg så Daniel tog henne och kom in när det var matdags. :) fast den här gången så får jag rodda själv och huset ser ut därefter (wilda har lekt på egen hand- igår var det städat).

Skönt att du mår lite bättre idag!
    Jag verkar också ha haft det nu, men en mildare variant, har sluppit att kräkas, men haft illamående, magkramper och sprungit på toa en hel del... idag är första dagen på jobbet den här veckan, är lite klen, har varken druckit eller ätit ordentligt på flera dagar.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2012-01-26 13:16:05 följande:
    Näe humorn får inte försvinna... då kan man lika gärna sluta leva.... Glad
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2012-01-27 10:38:23 följande:
    Idag har jag exakt en månad till BF.... om MAX 4 veckor är dom här... och jag fattar det fortfarande inte! :)

Shit!!! Nej, vem fattar nåt egentligen? Jag har ju visserligen några veckor mer än du, men ändå... Galet!!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Hörrni babes, imorgon bitti får ni hålla tummarna för att rackarungen inte ligger kvar i tvärläge när jag ska till BM. Känns dock som så, verkar vara lika envis som sin mor...

• SoMa72
    Cat79 skrev 2012-01-30 11:59:38 följande:
    Idag har vi fått se en liten krabat med ett tickande Hjärta. Är så glada att första bekräfelsen visade bra men vi tar en dag i taget. Enligt VUL är jag i ca 9+5 och BF 30 aug (enligt graviditetskalendern 10+2).

Hoppas allt går bra idag SoMA!!!!

Ha en fortsatt bra dag för det ska jag ha!

Åhhh, vad skönt! Grattis!!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Tack för alla tummar!

Hon låg inte kvar i tvärläge, däremot ev. i säte, BM kunde inte säga säkert, så jag ska dit nästa vecka igen. Ger mig f-n på att hon antingen vände sig igår på em (trodde hon skulle ta kål på mig stundvis) eller i bilen imorse, lilla busfrö! Hjärta Nu gör det bra ont igen, vad pysslar hon med liksom? Poweryoga eller? Tungan ute" Åh heeeej, nu gör jag solhälsningen, kissande hunden, mamma ska allt få" (eller vad nu ställningarna heter)Cool 

Kram på er, gullosar!  

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    M I M M I skrev 2012-01-30 13:22:54 följande:
    Hahaha! Förlåt SoMa men din beskrivning gav mig väldigt roliga bilder i huvudet... Blir det vändningsförsök om hon ligger i säte?

Kram

Det är bra om man kan roa nån iaf Och som sagt, försvinner humorn finns det inte mkt hopp kvar för mig.... Japp, vändningsförsök blir det då vad jag har förstått.

Kram på dig!  
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma