Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Happiness; näe, vi har sagt att könet får bli en överraskning...

• kajsalisa
    Muffe80 skrev 2010-10-22 08:25:48 följande:
    Glömde säga att vi fick bilder och film på hela undersökningen med oss hem + att vi fick se den lilla i 3 D, hur coolt som helst Värt varenda krona
    Underbara nyheter Muffe. Även om du mår fysiskt dåligt så hoppas jag att du kan slappna av lite mer nu och inte oroa dig så att du mår psykiskt bättre.
    Stor kram!
  • kajsalisa

Min egen lilla uppdatering då. Långt ifrån UL-intressant, men det kanske finns någon som tycker att det är kul att jämföra... Flört
    Besök hos bm imorse, 29 hela veckor avklarade;

Blodtryck: 105 genom 60
    Blodsocker: 5
    Hjärtslag: 136
    SF-mått: 28 (mitt på mellankurvan)
    Hon vägde mig inte, men enligt vågen hos mamma och pappa är jag nog upp 7-8 kg skulle jag tro.

Med andra ord, allt såg bra ut, och bebben gav bm en ordentlig kick när hon försökte lyssna på hjärtat.

Min kära man blev också lite smått misshandlad igår när vi gått och lagt oss. Jag låg och höll om honom, min mage mot hans rygg, och han fick ett gäng sparkar på ryggen. Vi skrattade gott en lång stund. Bara sååå mysigt... Hjärta

• kajsalisa
    Pancakes skrev 2010-10-22 10:24:09 följande:
    Hej tjejer! Tillbaka från UL. Har aldrig varit så nervös i mitt liv! Är så lättad nu så det är inte sant. Den lever och hjärtat slår och och är till och med längre gången än jag trodde 8+4. Jag har en bild i galleriet men man ser mest en liten klump :)

Åh vad skönt Pancakes. Grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • kajsalisa

Happiness; jag äter också Niferex. Har tagit varannan dag sedan v 22 och varje dag sedan vecka 26. Inga problem med magen för min del, peppar, peppar...

• kajsalisa

Har ingen aning om mitt hb Happiness, är så dålig på att komma ihåg sånt. Hon mätte inte det idag alls, så det var någon månad sen...

• kajsalisa

Smålandsjänta; det där med barnvagn beror ju helt på. Ska du köpa ny vagn så behöver du vara ute i god tid. Leveranstiden kan vara upp till 10 veckor... Sen så kan jag tipsa om att titta runt ordentligt i affärer så småningom och fundera över vilka behov ni har. Smidig stadsvagn, rejäl 4-hjuling, mjuklift, hårdlift, går den in i bilen osv. Jag var totalt inställd på en vagn som jag gillade ända tills jag fick hjälp på babyproffsen. Vagnen jag tänkt mig var alldeles för bred över bakhjulen för min smak och kändes lite skranglig nästan, så jag fick tänka om helt...

• kajsalisa

Yes, Teutonia Fun från Mypram blev det! Får den v 48, så jag hoppas att vår bebis inte har alltför bråttom. Bf 1 januari... ;) Även om jag inte fått vagnen än så har Mypram varit väldigt bra hittills. Snabba uppdateringar på mailen och svar samma dag när jag mailat någon fråga...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma