Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Ja nu vet du vem han är iaf!

Har frågat min BM om magen, mitt område växer nämligen och hon har hört det innan sa hon. Kanske kan vara så att bebisen trycker på någon nerv eller något men hon bokade en läkartid till mig då hon ville att jag skulle ta upp det då, pluss lite av allt annat.

Sofy; hade som en ring runt naveln innan ca 10 cm eller nått men nu har den börjat sträcka sig upp mot revbeben.. Ömrådet går lixom förbi livmodern just nu, riktigt obehagligt men det gör ju inte ont.

Tills på söndag hade dom öppet men det var ganska så mycket folk där redan idag, så först till kvarn misstänker jag!

Happi: jag ska kolla med läkaren på måndag om magen, råkade köra in magen i ett bord när vi var ute och käkade förra veckan, märkte det när vi skulle gå och hade värsta jacket där då. Inte så kul, men ner till där har jag allt känsel, bara på huden det sitter.

Jag kör oxå nästan bara via appen, ibland funkar det bra, ibland hör den som den vill. Ibland via surfen men sällan, har inte heller ändrat några inställningar.

Happi: kan mycket väl vara som du säger för magen hade ju vuxit 3cm på fre-mån.

Appen behöver du en Ipone eller android mobil för att kunna ladda ner. Vad har du för telefon?

Vilket fint pluss marlyn!

Pinklove: känner igen mig i vad du beskriver, har dock inte fått barn ännu och har ju inge sedan tidigare. Men igår kväll satt vi på restaurang 2 timmar, skulle sen köra hem, slutade med att jag satt och stönade/skrek vi minsta lilla och sambon fick växla åt mig. Mensvärk men oxå en enorm SD som höll i sig tills jag la mig ner, var 100 på att förlossningen skulle starta, men nu sitter jag här med mensvärk och inte alls farliga SD. Antar att detta bara är en försmak på vad som väntar oss! Klart livmodern måste träna innan, men nu vill jag gärna veta hur länge till den tänker göra det!

Telgebo grattis till illamåendet alla symtom är välkomma i början kommer jag ihåg! Mitt tips på mat när man mår illa är att äta det du är sugen på, oavsett vad det är! Vill du äta mackor i 2 veckor så gör det, helt onödigt att trycka i sig massa fisk och sånnt man mår illa av och ändå inte får behålla maten! Levde halvt på billys panpizza de första 20 veckorna och ändå gick jag ner i vikt till v 20.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma