• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2012-01-30 13:28:58 följande:
    Hahah du vet det där spelet "twister" SoMa? Jag tror det heter så... när man ska hålla händer/fötter på prickar på en golvmatta och som slumpas fram... blir rejält trassligt efter ett tag...

Tror mina kottar spelar det... fast de slumpar fram annat än färgade prickar! "höger hand på vänster njure"  "vänster fot på gallblåsan"  "höger knä mot lever"  check!

tortyr!

Ja, det är kanske det hon/de pysslar med? Och eftersom du och jag wordfeudar, så kanske alla tre kottarna kör twister gemensamt, fast i olika magar... Tungan ute 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    plutten02 skrev 2012-01-30 15:57:35 följande:
    Ul idag gick kanon. Men den lilla saken där inne var inte så arbetsvillig. Den hade lagt sig så bra med magen mot moderkakan så sköterskan inte kunde se navelsträngen. Så jag fick gå ut och dricka massa vatten så den flyttade på sig lite.

27 juni

Grattis!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Dag och natt skrev 2012-01-30 21:54:56 följande:
    Och jag kommer strax efter er båda, med 6-8 sept. Jättekul, hoppas bara att det håller i sig! När känner man fisksprattlet i magen första gången? Jag har för mig att jag kände det väldigt tidigt förra gången, typ runt v 12-13 kanske. Någon som känt tidigare än så?

Ja hoppas lillan vänder på sig SoMa! Men som hon gympar i din mage verkar det inte vara någon oro för det egentligen.

Hoppas du mår bättre snart, fy vad jobbigt att behöva kräkas på jobbet, men skönt att du har en förstående chef.

Nä, det är nog ingen större fara tror jag, men det vore ju bra om hon kunde bestämma sig för ett (det rätta helst) läge snart och ligga kvar i det.  
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2012-01-31 08:38:29 följande:
    Veckans mage.... TUL+läkarbesök idag igen...hoppas på vräkning. Snart.
    Vilken tid var det du har TUL och läkarbesök igen?
    Jättefin mage!! Hjärta 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2012-01-31 20:25:12 följande:

Så när får vi komma Mct? :) Känn ingen press, du har en vecka på dig! haha.. Skämt o sido!

Jag vill oxå följa med!!! Fast jag jobbar ju i hela fyra veckor till, så då har väl även du klämt ur dig din lilla bebbe...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2012-02-02 11:12:30 följande:
    Det kommer. Är på öppna förskolan nu! Det blev ett rött helvete av alltihop. ;)

Ja, nu vill vi se resultatet av färgningen
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma