• Evve81

MCT: Åh vad jobbigt men kolla blodvärdet för jag brukar också ligga högt men var ju nere på 80 efter mitt ma och blev gravid typ 3 månader efter mitt HB var OK men inte ferritinet och det beror nog på mitt MA så kolla upp det direkt! Kan ni inte ta varsin bil till bröllopet så du kanske kan åka hem när du inte orkar mer`??+

Mabaja: Grattis till lyckat VUL:

• Evve81
    Mamma till W skrev 2011-08-13 11:48:24 följande:
    Jo 2 barns. Jag lämnar tråden. Tänker inte vara i samma tråd där det florerar en människa som önskar livet ur mitt ofödda barn! Men får följa några iaf- de i sthlmstråden.
    Trist att du känner så men jag förstår dig.
  • Evve81
    Bellas7 skrev 2011-08-14 16:43:32 följande:
    Tillbringar söndagen på förlossningen. Har sammandragningar och fått bricanylspruta nu. :( så rädd att det inte kommer att gå vägen :((

KRAM till dig! Hålelr tummar och tår att allt går bra!!!!

2barnsmamma: Mysigt med treårs kalas! Grattis till stora killen!

MCT: Hoppas du mår bättre!

• Evve81

Leaeva: Skönt att tappen var opåverkad. Nu får du ladda hemma med filmer och saker att göra i sängen och se till att mannen passar upp dig ordentligt!!!!! Hoppas allt går bra nu och att det är lungt tills de kan komma ut!

• Evve81
    Labolinas skrev 2011-08-16 16:02:21 följande:
    Tack för alla peppande svar Allt såg fint ut, hjärtat slog för fullt & jag började gråta av lättnad & nu gråter jag igen. BB 10 mars! Ikväll berättar vi för barnen!
    grattis
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma