• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Lycka till, Mabaja!!! Du får klara dig utan mig, sa ju att du skulle få före...

• SoMa72

Myyys! Vad hade du för BM? Var du nöjd med personalen? Härligt att ni snart får åka hem...

• SoMa72

Har ni nåt namnförslag på W2 än? Gud, vad härligt att du mår så bra!

• SoMa72

Mabaja, jodå tackar som frågar... Jag hoppas bara att jag inte behöver gå i tre veckor till och bli igångsatt. Men jag mår bra, så jag ska inte klaga på nåt sätt.

• SoMa72

Vad fina de är, leaeva!!! Förstår att ni har fullt upp med de där trollungarna Låtsas inte om ålderskommentaren där... Jag är inte så fasligt stor tror jag, kanske lägger upp en bild imorgon om jag orkar.

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    M I M M I skrev 2012-03-06 22:39:54 följande:
    Ska börja med sprayen runt 1april, sen är äggplocket planerat till v 17... Spännande o läskigt!

Åh, vad jag håller tummarna för att det ska gå hela vägen nu, gumman!! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Pandoras box78 skrev 2012-03-07 10:57:33 följande:
    Vilka godingar ni har Leaeva! Liten uppdatering från mig, började blöda igår kväll utan att jag gjort något så nu ligger jag inlagd för observation. Troligtvis ligger moderkakan lågt så det är anledningen men för att vara på den säkra sidan så är jag nu beordrad sängläge. Hoppas att jag får åka hem idag iaf.

Hur har det gått? Hoppas oxå att det bara är moderkakans läge som ställt till det lite för dig. Det brukar ju oftast ändra sig med tiden för de flesta..
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma