Inlägg från: LittleJunia |Visa alla inlägg
  • LittleJunia

Plus igen efter mf/ma

Lycka till på måndag Sofy!! Du hinner nog före mig! Går himmelens långsamt här. BF+8 idag och bebis verkar inte vilja komma ut!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
  • LittleJunia
    brunatofflor skrev 2011-04-09 19:29:29 följande:
    Haha dum fråga men hur vet man att de väl är slemproppen?  Solig
    Med min lillkille förstod jag direkt.. det var en grön slemklump. Denna gången har det varit mer av en liten gissning för mig... Min har släppt i omgångar... varit trögt slem som varit lite gulaktigt.. Började släppa för mig för knappt två veckor sedan. Idag har det kommit mer.. hoppas det betyder nåt!

Tack Kajsalisa, gulligt av dig!! Ja, jag hoppas bebis kommer snart!  
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥ ♥+
  • LittleJunia

Vilka sötnosar ni har, både påvägmot syskon och 2barnsmamma!!
    Vilka också ha en sånna! Typ NU!!!  

• LittleJunia
    PåvägMotSyskon skrev 2011-04-09 20:42:24 följande:
    Tack =)) Är du över bf? Då borde ju din lill goding komma nu snart juu =))
    Ja... BF+8 idag... går segt det här!
  • LittleJunia
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-09 20:57:36 följande:
    En hälsning till envisa bebben: ''Komsi komsi om du trycker huvudet mot hinnan så kommer du se att vattnet går och när du väl gör det ska du lyssna och känna hoppen din mamma gör när hon tror hon pissar på sig och när hennes värkar kommer ska du känna hennes glädje stämma och när hon ringer förlossningen och sen säger till din pappa som du också kommer att träffa så kommer du få höra detta (håll för öronen nu) ''viskar'' Kör för fan jag kommer att föda inne i bilen snart
    Så snälla bebis du kommer sätta fart på dina föräldrar jag LOVAR

Till mamman Gumman nu när jag pratat med din bebis så hoppas jag att han/hon troligt viss en han då Softys devin är en bråkstake då hoppas jag att han nu lyssnade på mig kanske du fick en spark nyss
    Ha,ha!! Tack 2 barns mamman! Hoppas bebben fattar vinken nu! Pussar dig på pannan om det sätter igång inatt
  • LittleJunia

Ja, det ska bli spännande att se dig på måndag odd! Förhoppningsvis så ligger jag själv inne just DÄR då iof.. men då får jag kolla reprisen

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥♥ư
  • LittleJunia

Stort lycka till imorrn, Sofy!!

Mimmi- Tyvärr inget nytt här.... inga känningar...  Så himla trist...  BF+9 idag. Inte skoj! Tack för att du frågade!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404 och liten i magen BF 110401(¯`°?.¸ ღ♥♥ư
  • LittleJunia
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-10 22:21:51 följande:
    Ut nu bebbe det är roligare här ute jag LOVAR Hjärta
    Det är säkert en pojk haha som inte hittar ut

Jag gick över själv 9 dagar med ebba och 10 dagar med amadeus och elias tog dom ut 2 veckor innan.
    Jobbigt jag vet men snart så
    Ja, jag gick över 11 dar med min Ludvig också.. men jag hoppades att det skulle räcka med en vecka över tiden denna gången iaf...  Vi får se.. jag hoppas lite på imorrn. Kommer bebben då så blir det precis en vecka mellan våra födelsedagar i familjen!
  • LittleJunia

Tyvärr inga känningar!
    Skulle vattnet gå i natt så är det precis som med Ludvig, det gick på natten på BF+10.. men sen kom han inte förrän BF+11

Nu ska jag iaf nanna kudde

Jag uppdaterar er såklart om det händer något! 

• LittleJunia
    {#emotions_dlg.flower} Grattis Sofy till Devin!!! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma