Inlägg från: Saftmedbulle |Visa alla inlägg
  • Saftmedbulle

Plus igen efter mf/ma

Together90 skrev 2012-02-10 06:56:54 följande:

Jag är ganska säkert på att detta kommer gå åt skogen igen.. alla min symtom är typ borta!!
    Jag är bara i vecka 5+0/5+1 idag.. :( 

Väldigt olika det där med symptomen... finns inget annat att göra än vänta... Pepp!
  • Saftmedbulle
    Cat79 skrev 2012-02-16 17:43:55 följande:
    Det som inte fick hända har hänt Rynkar på näsan. På KUB-undersökningen visade det sig att vår bebis skallben inte utvecklats normalt och därav blir det att avbryta denna graviditeten. Jag är i 12+5 så tyvärr måste jag föda ut det och detta görs på måndag då jag läggs in. Helt ofattbart och vi är i chock och så ledsna.............VARFÖR????? Vad har vi gjort för att förtjäna detta?

Nu har men ett avbrytande av graviditet i v 22 år 2008, MA v 12 år 2010 och snart ett till avbrytande i v 12 år 2012???
    Beklagar verkligen... Styrkekram!
  • Saftmedbulle

På tal om att föda på någon annans födelsedag... Var på VUL igår och blev tillbakaflyttad en vecka, så nu finns det risk att bebisen föds på min brors födelsedag. Annars såg allt bra ut - den rörde på sig mycket att det var svårt för barnmorskan att få en bra bild.

• Saftmedbulle
    Javisst skrev 2012-02-28 14:52:00 följande:
    Åh, en livlig bebis! Vilken vecka är du i ny saftis? Är inte du typ 13-15? Gjorde de fortfarande VUL såpass sent?

Imorgon är det den 29, kanske din kompis föder då SoMa? Hittade du något spännande på IKEA?
    Nä, UL blev det. Blev bedömd till v. 14. Ja, mycket livlig bebis :)
  • Saftmedbulle
    disturbed skrev 2012-02-28 14:52:24 följande:
    Åh va kul me BF o VUL o allt som händer nu!!

Jag får väl joina er igen då, om de e ok? Är i v 8 nu me andra ungen, fick reda på de förra veckan, haha. Va på VUL nyss o såg hinnsäck, gulesäck o lilla teletubbien därinne :)  
    Wiiihaa! Vad kul! Grattis!
  • Saftmedbulle
    MCT79 skrev 2012-02-28 15:26:21 följande:
    tjohej! Grattis då! =))

Vi ska nog se till (eller ni, jag ska inte ha fler än två) att hålla liv i den här tråden några år framåt när folk kommer tillbaka för nummer 2 och 3. Dock UTAN missfall emellan!!
    Hmm, jag är så pass gammal att jag nog får vara glad om det blir EN...
  • Saftmedbulle
    Javisst skrev 2012-03-02 08:26:29 följande:
    Hoppas allt ser bra ut på UL, Liberté!

Spännande att det är så nära bu för både Mabaja och SoMa!

Vilka är det mer kvar sedan? Liberté, jowain, plutten, jag och....?
    ... och jag!
  • Saftmedbulle
    Mamma till W skrev 2012-03-03 09:40:06 följande:
    7.38 fick Wilda en lillasyster. Tog hjälp av lustgasen vid 9 cm. ;)
    Mega-grattis!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma