Inlägg från: pixerpie |Visa alla inlägg
  • pixerpie

Plus igen efter mf/ma

Grattis till alla lyckade ul!
    Jag har också sett min lill*skrutt!! Var på kub och en perfekt liten bebbe visade upp fingrar och tår och vinkade till oss! Helt otroligt att allt är klart!!! Nu ska den bara växa ytterligare 6 månader!
    Kram!!

• pixerpie

Tack, nu känns det bra! Härligt att ditt också såg bra ut!! När fick du tid för rul? Jag fick veckan efter midsommar...

• pixerpie

Jag tror jag kommer vara v 19+ då... Nä, bm tyckte det skulle va bättre.. Jag tycker också det känns långt... Visst ligger vi ganska lika jag är i v 13 nu, bf 25 nov ca...

• pixerpie

Odd, jag skulle avvakta om jag inte hade jättebehov... Kanske försöka vänta till kub och lita på kroppen... Men vi har ju olika historier bakom oss, så gör det som känns bäst för dig!! Kram!!

• pixerpie

Kmw, det låter som ett klokt beslut! Jag kommer rida terminen ut som det känns nu!
    Börjar man fundera så tycker jag det är bäst att sluta...

• pixerpie

Härligt odd!!

Tummar till dig Lisa!!

Jag har börjat plocka fram mammakläder nu! Skönt!!

Och nu vet snart hela byn att vi väntar barn, dottern har berättat på dagis och jag på jobbet, och det börjar ju synas också!!

Ha en fin dag i solen!!

• pixerpie

Själv drömde jag om blod och mf i natt och har haft en oroskänsla hela dagen... Usch!!

• pixerpie

Tack för pepp! Jag vet ju oxå att det inte behöver betyda något... Men ni vet ju hur man blir efter några mf!!

Ha en fin kväll!

• pixerpie

Tummar kmw!!

Skönt att de kollar dig regelbundet Lisa!

Javisst! Snart är din lilla busa här!! Gäller bara att knäcka koden för vräkning! Eller gilla läger och lita på att hon kommet när hon är klar...

Har en busig bäbis i magen, känns ungefär som en elvisp som kör runt på kvällarna...

Vabbar idag, blir nog imorgon med och sedan ledig resten av veckan!

Kram!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma