rontgensyrran skrev 2010-12-07 11:37:13 följande:
hahahaa...kan jag tänka mig att man gör. Har tänkt att lägga min fokus på godsaker, ex burk med julmust och chokladkaka och sånt hahahahaaa....Än så länge, en Kent-skiva, 2 par trosor, 1 par mjukisbyxor, 3 par strumpor, bebisoverall i fleece, en bebispyjamas.
Jag är kass på att gissa pris. Totalt värdelös. Men kostar inte en mjuklift runt 2000

??
medelpris på en mjuklift ligger väl runt 800 kr tror jag...och så uppåt så klart om det är nått extra bra märke eller så. Men Phil & Teds kostar dryga 800 spänn i alla fall.
det här är en Rock Star Baby mjuklift som orginalpriset låg på 89 Euro....men den var utread för......35 Euro!!!! Haha, så med frakten från tyskland till sverige har det gått på 433 kronor bara! Hihihi, jag är så grymt nöjd! 2 veckor ska frakten ta (kanske längre nu när det är jultider) så jag räknar med att få den till mellandagarna
Låter som lagom i väskan nu förresten. En tröja till dig också och så kan jag rekomendera att ta med egen duschtvål och schampoo för det är så skönt att duscha med eget efteråt