Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Happi: Roligt att köpa när man är gravid o omöjligt till sig själv då man var så stor !!
    Sen roligt att köpa till bebisen utan för magen så klart men roligt till sig själv ja då slipper man mamma kläderna haha
    Tror jag röker vatten pipa varje dag näääh skojar

Syskon:
    Åh hjärtat då hoppas Vincent suger bättre snart så vårtorna mår bättre ..
    Hur är det med bröst pumpningen fungerar det ?
    Och hoppas febern går ner en infektion i bröstet är inget att leka med

:Bev: Tror nog med du fått din bebyDrömmer

Färnevik:
    Grattis till bättre SF mått och hmm hjärtljudet NÄÄÄH det är en FLICKA i magen

Odd:
    Som jag sa innan du är om 6 dagar från o med imon i MÅÅÅÅÅÅÅL

Emma:
    Vilken vecka är du inne på ?
    Shit jag skulle få panik när jag väntade Elias var vecka 20-22 fick jag en blödning men det var brunt och var bara några minuter ..
    Men shit hjärtat hoppade vevor kan du tro !
    Hoppas det slutar men ja det är vanligt att få när man är gravid så jag läst att kroppen ibland inte förstår att man är gravid och bildar då mens ..
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Happi: ska vi skratta i dag hahaha
    Läs detta
    En kåt make hjälper sin fru med ett lösenord till datorn, han knappar in: "MIN_SNOPP" . Frun faller ihop av skratt när datorn poppar upp felmeddelandet:
    "ERROR: NOT LONG ENOUGH
  • 3 barns mamma84
    Odd:
    Visste du att vi ALLA jobbar

Ifall jag arbetar? Jag arbetar 24h/dygnet. Varför? Jag är MAMMA. Jag är kock, städerska, lärare, barnflicka, sjuksköterska, hantverkare, rådgivare och tröstare. Jag har ingen semester eller andra lediga dagar. Jag arbetar dag och natt. Jag har jour precis hela tiden. Säg mig bara att din uppgift är svårare än min! 
    STOLT MAMMA
  • 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2011-01-13 21:18:04 följande:
    Vet jag väl
    puss på dig hjärtatHjärta
  • 3 barns mamma84
    Happiness skrev 2011-01-13 22:32:06 följande:
    Asflabbar...vad får du alla galna historier ifrån...Men denna var rikigt bra Gött att få skratta ordentligt. Haha "not long enough"....
    Visste jag skulle få dig på fall hahaha
    Skulle ha hört sambon min hahaha nääh nu får jag vara snäll mot honom annars får man inget iiiiiih hahaha

Näh nu måste jag gå och lägga min min tröga ammnings järna är kass nu inga celler som fungerar just nu men era gravid celler fungerar troooo mig hahaTungan ute
    Hörse imön ..
  • 3 barns mamma84

Godnatt imön kommer jag igen haha och stör er flickor ska bara ringa läkaren Elias skulle ha tid imon kl 10 men jag kan inte gå har så ont så jag måste ringa imon när jag lämnar Amadeus på dagmamman gråter och går rättare sagt !!
    Har så ONT vet inte vad jag ska göra Gråter

• 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2011-01-13 22:50:19 följande:
    Vart har du ont gumman?
    Jag har fått en vatten bubbla (Stor) på min Lilltå och svullnat till som fasiken .. det är som trummor i lilltån
    Fick igår och tog sönder med nål tog ut vattnet o la plåster men på eftermiddagen hade nytt vatten vätska kommit och bubblan blivit större så nu gör jag  ...
    Låter den bara va så den själv går sönder .
  • 3 barns mamma84

Hade 5 veckors läkar kontroll med Elias och jag gick dit iaf ont som fan i sitt ben men vadå ett barn är viktigare !!
    Han har fått torsk i sin mun men det tar jag bort med ramlösa bara och kokar napparna och flaskorna och ser till att jag inte får det i min vårta haha
    Han växer som OGRÄS !!!

8 dec födde vikt 4150g och 51cm
    12 dec 4000g
    5 Jan 4300g och 53cm
    14 jan 4660g och 58cm !!

• 3 barns mamma84

kajsalisa:
    Så bedorande stort grattisHjärta

Ego:
    Har 38,8 i feber 2 dagen ont i huvet o förskyld och fått infektion i liltån så massa var kommer ut.
    så jag orkar inte vara inne just nu o svara ..
    ta hand om er alla..

mabaja:
    Hoppas att du är på smällen

Odd:
    Bra imon 4 dagar kvar

• 3 barns mamma84
    Happiness skrev 2011-01-15 18:38:17 följande:

2barnsmamma: KRYA PÅ DIG!Hjärta Du måste gå och visa upp din tå...hade du fått antibiotika? Hade en gång sår på hälen som jag sket i. Gick efter flera veckor till läk.då jag fick feber... Vet du vad det var? Jo det hade blivit blodförgiftning av det där lilla skit såret. Helt otroligt! KRAM

CAT79: Roligt att höra från dig! Du är så duktig som skriver till alla och kommer ihåg alla. Mycket ambitiöst och gulligt tycker jag. KRAM

Mabaja: Ja vem vet du och jag kanske kommer följas åt igen då Säger jag nu...och utan att min man vet om det. Skulle vilja ha en bebis till. 3 stycken är väl inte för mycket begärt under en livstid? Jag får sätta igång så fort Sofia pluppat ut. HAha!!!! Om det känns jobbit nu undra hur det hade känts då. Vad mer kan tillkomma liksom. Jo havandeskapsförgiftning. Yipeeee, det har vi ju inte provat.

Oj nu skrämde du minsan upp mig Rynkar på näsanjag vet inte om jag fåt feber av detta men jag ska nog kolla upp detta.
    Det började med en vatten bubbla i liltån och som gjorde att hela tån svullnade upp och jag tog sönder 1 gång tog bort vattnet men samma dag kom det nytt vatten och jag fick inte ut detta det hade gått igen.
    Idag så jag att det kom massa gult uuurk o feber bara kommer 2 dagar nu få se om man har detta imon då blir det läkaren på mån.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma