Plus igen efter mf/ma
Alcogel använder jag på jobbet nån gång då och då på händerna bara, mest för att undvika förkylningar å sånt annat skit just nu på vintern, men har tänkt tanken att det kanske går in i kroppen och skadar bebis haha
Alcogel använder jag på jobbet nån gång då och då på händerna bara, mest för att undvika förkylningar å sånt annat skit just nu på vintern, men har tänkt tanken att det kanske går in i kroppen och skadar bebis haha
mallanis, nu kan du se bild.
kul att det är fler som nojjar sig lite haha. Jag har ju och är nojjig över matintag m.m, och har inte tänkt lika mycket på detta med gifter m.m. men visst är det skit man får i sig, helt klart.
skulle vara intressant att se den där filmen du skrev om!
idag har jag fått i mig bra med mat tycker jag: två rostade smörgåsar till frukost tillsammans med te och färskpressad juice, mellanmål: en kiwi och två hällbröd med ost, lunch: en blodpuddingskiva med bacon, lingonsylt, två knäcke och morot samt en kiwi igen, mellanmål: banan
kokt ägg med smör? är det gott?
men annars var det ju inte så mycket mat, men du har väl dina drycker också?
hm kanske värt att prova då :) De ägg jag får i mig just nu är de som finns i mina kakor som jag bakat
Grattis till lyckat RUL Mallanis :)
Själv känner jag pyret där inne massor numera, och det är coolt men läskigt
en fråga: ibland blir magen stenhård. är det bebis som ligger på speciellt sätt då eller är det sk förvärkar som livmodern håller på med? Det gör inte ont, kanske att det känns ngt, men det är mest stenhårt. Försvinner sedan ganska snabbt.
Börjar få lite ont i svanken, sitter mycket på jobbet. Kanske inte konstigt eftersom jag varit himla dålig på att träna de senaste 23 veckorna
Nu ska vi börja fundera på detta med ledighet, det är ju en heö djungel med antal dagar, hur länge man kan och vill vara hemma osv?
Är ett år lagom tror ni, eller mer?
hur som helst, är det en del saker jag vill veta. Kan kanske googla upp en del saker själv men vill liksom ha det på papper från arbetsgivaren. Kan man maila en del frågor till hon som har hand om lönerna/personal?
frågor som:
- om jag får föräldrapenningstillägg av dem?
- hur många semesterdagar jag får i år
- hur många jag får nästa år
Vad jag menade med min fråga var alltså om jag KAN ställa dessa frågor till lönetjejen, eller om det är min egen sak att försöka kolla upp det. Men man vill på ngt sätt ha bekräftat att och om man tänker rätt
Måste bara berätta att jag nog har världens bästa sambo, har länge tjatat om att jag behöver nya och större bh:ar och trosor som inte trycker åt och i går kom han hem med massa nya sköna trosor och bh:ar, hihi
Sött!
Vi låg under kvällen och kollade på magen som sparkade också, nu vill jag ha min bebis!!!
Röntgen, nu kan du se bilden!
hm, jag insåg just att jag inte känt en enda spark idag. Brukar alltid känna sparkar på morgonen, när jag sitter på jobbet och har ätit osv... Hur väcker man honom till liv igen?
Bör man vara orolig? v 23
ska prova