• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

LisaVäntar skrev 2013-03-23 08:45:48 följande:
    Skönt att det ändå är så långt, då kommer ni garanterat se hjärta och så! Ska hålla alla mina tummar!!

Tack för tumhållning! Ja, jag hoppas ju på det... Vore hemskt att komma dit och få ett ma, man vet ju aldrig hur kroppen kan luras
    ♥ ♥ ♥ BF nov 2013 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Cat79 skrev 2013-03-25 08:29:12 följande:
    Soma: Då förstår jag att du vill ha snitt och det borde du ju få med! Spännande med VUL och det kommer gå bra :) Skönt att du mår bra också, lättare när man har en liten med. Trött hör ju ihop m graviditet m passa på att vila/sova när du kan. Kram
    Ja, jag loggade in mig på "Mina vårdkontakter" igår och där kan man ju se sina journaler. Stod bl.a att läkaren (som kollade upp mig efter snittet) pratat om att helst skulle jag föda vaginalt, men om jag ville ha snitt iaf så skulle det inte vara några problem.
    Hehe, jo tack, jag somnar i soffan så fort jag har ätit middag ungefär Vilken fantastiskt rolig och underhållande fru jag måste vara nu Tungan ute

Kram på dig!   
    ♥ ♥ ♥ BF nov 2013 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2013-03-25 08:32:23 följande:
    Soma: 8 april är ju nära! Snart dags! :)

Är ju två hela veckor kvar Det känns som flera år...
    Hur mår du, gumman?  
    ♥ ♥ ♥ BF nov 2013 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2013-03-25 09:01:19 följande:
    Jag mår väl sådär! Foglossning så har fått ta hjälp av en krycka nu på senaste. Sliten av all ensamtid och ska få järndropp igen.
    Oj, stackars liten... Men bra att du har fått kryckor iaf och att du får dropp.
    ♥ ♥ ♥ BF nov 2013 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma