Happiness skrev 2010-12-27 22:22:32 följande:
Du ska inte vara orolig. Magen drar sakta ihop sig. Du kommer se alldeles ny ut sen. magen kommer bli platt som innan...faktiskt utan någon som helst träning. Men du är ju så duktig och promenerar som en galning så då kommer det gå mycket snabbare. Ränderna bleknar sakta bort men magen kommer snart vara fin och platt igen. musklerna vill ju gå tillbaka till sitt ursprung så att säga

Funderar...tror det tog ett år för mig så såg magen ut som vanligt. Du är så ung, fin och elastisk Mabaja

....värre kommer det bli för mig denna gång. med åldern förlorar ju huden elasticiteten (stavning?) och ja...vem vet det kanske blir..... hejhej påse för min del. Haha!

Men men, då har jag Sofia...valet är lätt
Enligt många, bla den ökända och kända Anna Wahlgren så går det väldigt bra att trösta barn med att lägga dem i vagnen och köra över en tröskel typ. Då somnar barnet bums..eller kommer till ro. Det kan din man göra. Han kan sitta och rulla en vagn fram och tillbaka så får du din händer fria

. Det funkade väldigt bra med sonen när vi var ute ocg gick. Så vi var ute jämt. Haha! Men det gick tyvärr inte på honom inomhus. Värt ett försök kanske...så du blir lite avlastad.
Tack gulliga du! Förra veckan hade jag 2.5 kg kvar så jättemycket är det ju faktiskt inte, det är bara "påsen" som är kvar. Midjan har jag 1 cm kvar och magen där man är som tjockast är det nästan 10 tror jag. så man vet ju var det inte dragit ihop sig. haha. Ränderna är faktiskt redan ljusa, har någon enstaka blåvit rand, resten är vita!
Kanske ska sätta Daniel på en stol i hallen så får han dra vagnen över tröskeln in till köket (enda tröskel vi har).. Så kanske jag kan träna redan imorgon! HAHa. Tack för tipset, det har vi faktiskt inte provat.. Hittills har vi använt oss av barnvisor på youtube och knata runt här hemma! :) Så TACK för ett bra tips. :)