Inlägg från: needtobreathe |Visa alla inlägg
  • needtobreathe

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-03-21 23:24:17 följande:
    det går framåt! Underbart! =)
    Haha jaa lite iallafall ;) Jaja efter nästa vecka kan han komma! :D
  • needtobreathe

Haha sova me de här onda.. jo tjena! Går inge vidare. Så gick upp o lagade mat o gjorde matlåda till C, o lite makaroner till mig, o en äggmacka. Nu sitter ja i sängen o funderar på en citodon (kan ta de enligt läkaren eftersom ja har såpass ont + att sd är så kraftiga) så kanske ja får sova nåra timmar iallafall.. klockan ringer snart igen.. puuuh..

• needtobreathe
    telgebo skrev 2011-03-22 17:53:32 följande:

När började det synas på er att ni var gravida? Min mage är helt platt fortfarande och jag känner mig onormal när man går in i magbildstråden för oktober magar 2011 och vissa har jättemage redan. Är de bara svullna eller?

Jag kom inte ihåg när det började synas förra gången, men det var nog inte förrän i 4:e månaden tror jag.

Magen kom väl i v 30+ :)
  • needtobreathe

Värdelööös dag.. har haft så jäkla ooont! Men C har köpt en ny mobil till mig nu.. en iphone! ;) Hohoo! Im happy! Så nu kan ja va me här heeela tiden ;) Men ni som har de.. o som har familjeliv appen, hur gör ni? Den går inte få ner står de när ja försöker.. måste man gå in genom safari varje gång då eller?

• needtobreathe

Telgebo;

Jepp :) Här är en bild från v 25, o nyaste från v 35 finns ju i magbildstråden.

• needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-03-22 18:23:32 följande:
    Nejdå Sofy, du laddar ner den via app store. Gratis. Sedan så fyller du i användarnamn och lösenord som vanligt.

En lite småviktig fråga nu till er erfarna.
    Jag är ganska öm över livmodern. Är det farligt?
    Kan jag gå och träna ändå idag?
    Men de gååår inte :( De står bara att den inte används längre typ.. fan va irriteraaad ja blir!! Grr!

Neejdå de e inge farligt, den växer ju så lite träningsvärk äre nog allt :) Men ta de lite lugnare om de känns bättre bara!! :)
  • needtobreathe
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-22 18:25:04 följande:
    prova ladda ner den från itunes å sen kopiera in den i telefonen via den.

fast jag tycker appen e värdelös.. man kan inte se bilder och om man inte går till "startsidan" i apppen innan man stänger ner den så hänger den sig och kraschar och när man startar den igen måste man skriva lösenord å skit igen
    hahaha.. jag e inge vidare teknisk du ;) vadå ladda ner genom itunes? hahaha..
  • needtobreathe
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-22 18:34:41 följande:
    hehe du använder Itunes för att lägga in musik å bilder eller för att synkronisera luren med datorn för kontakter etc.

I itunes kommer du åt appstore och kan där ladda ner programmet. koppla in luren till datorn och sen lägger du in programmet i luren där.

så ladda ner Itunes till datorn:)
    ahaaa ;) de står samma där.. att den inte är tillgänglig nu :(
  • needtobreathe
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-03-22 18:40:45 följande:
    :( typiskt ju!
    ja jävla skit! dom kanske fixar den? hm ja va vet jag.. hoppas den går o få ner sen iallafall.. annars får ja väl gå in genom safari då?
  • needtobreathe

Goooomorron tjejer!! :)

En riktigt härlig dag ute idag.. så upp o hoppa nu! ;)

Själv har ja vart vaken sen 03.50.. har lämnat C på jobbet, dammsugit, ställt in disk, slängt in en tvätt, plockat undan.. nu sitter ja i badet o sen får vi se va dan bjuder på! Trotsar smärtorna idag me hjälp av citodon så ja får iordning här hemma.. finns alltid ngt o göra ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma