Plus igen efter mf/ma
Hahaha, måste dela med mig av den här bilden på min bisarrt uppsvällda mage, som jag och sambon skrattade gott åt igår kväll. Så här såg den ut efter gårdagens middag på restaurang....

Hahaha, måste dela med mig av den här bilden på min bisarrt uppsvällda mage, som jag och sambon skrattade gott åt igår kväll. Så här såg den ut efter gårdagens middag på restaurang....

Vad söta ni är flickor!
Idag har magen gått ner lite, faktiskt lite skönt. Den gjorde nästan lite ont igår när det var sådär svullen och spänd. Men visst blir man ändå lite stolt över den!
Kjaam, din mage kommer, promise!
Och tvåbarnsmamma, din mage är säkert tillbaks snabbare än du tror.... ![]()
Kjaam, vad härligt att det syns med kläder på! Då är magen på gång!
Kan man inte få se en bild på din fina mage?
Kjaam, du är ju jättefin! Jag skulle direkt gissa att du var gravid om jag såg dig klädd sådär med en så snygg mage som sticker ut!
Telge, jag tror man kan köpa mer sån kräm på apoteket, eller så funkar det säkert med vanlig lotion.
Man lyssnar med hörlurar, det är riktigt mysigt faktiskt. Man ligger ner så att magmusklerna slappnar av, så har jag gjort iaf.
Ja, det finns ju en risk att köpa en doppler som sagt. Hittar man inte hjärtjuden så blir man ju tok-rädd. Man får liksom vara beredd på det innan man lyssnar, att det kan ta tid, att det kan vara svårt, att man kanske inte hittar.
Okej, LUGNT och FINT nu i tråden!
Annars lämnar jag också. Faktiskt.
Kan inte alla bara släppa det och prata om något trevligt nu, typ vad ni ska göra i sommar? (Jag tänker inte ge mig in i något tjafs eller försvara någon eller skylla på någon.)
P.S. Odd, vilka underbara godingar du har!