Plus igen efter mf/ma
Vilken vecka är du i nu?
Våran lillebror hade förra veckan (v24+2) ett BPD på 6,2cm (eller 62mm som det ju står)
I v17+6 när vi hade vårt RUL var BPD 4cm (40mm) så han har vuxit på bra därinne ![]()
*kram*
Gomorron tjejer! :)
Är inne i en dålig period igen me konstant illamående.. heela kvällen igår kräktes jag o sista gången inatt kl 2, sen däckade jag efter lite torecan + lergigan.. urk!
Om 1,5 timme ska vi iväg här.. hoppas jag klarar av dagen bara! Äter lite äppelmos nu :)
Hoppas ni mår bra :)
Back igen efter en låååång dag.. så nu ska vi se här..
Lillamy; GRAAATTIS! Härinne stannar man, så de kommer gå så bra så! ;)
Odd; Fan va härligt me vattengympa! Och GÖTT att du får gå gratis då! :D
Happi; KRAAAM!! 
Pancakes; Nja, tror icke de tyvärr.. men börjar vänja mig nu :)
Ego; Varit iväg heeeela dan sen kl 11, kom hem vid 17 och då gav vi oss på storstädning + tvätt, pust. När vi ändå va igång satte jag igång me o rensa i sovrummet, slänga massa skit, tända ljus o satte in UL bilderna i ramar som nu hänger på väggen me ljus runtom, så fint! Ligger helt utmattad i sängen nu, ONT I RYGGEN (!!!!) Gaah! Stapplar fram. Nu ska vi snart iväg o köpa pizza till grabbarna som har grabbkväll i vardagsrummet, tv-spel + öl.. jag har bänkat mig i sovrummet framför data + TV me mina tända ljus o en liiiiiten hund vi e hundvakt åt (papillon, dvärg schnauser & chihuahua. så söt!) Blir lax me sparris ikväll.. igen! Ny craving. Pust. Nu ska ja sluta skriva, haha!
Jo justja, ska plugga satan ikväll också.. Skulle behöva lite hjälp av er (OM ni vill, så inboxa mig), skriver en uppsats om abort & downs.. behöver få in lite åsikter där för att avrunda.. så, vad anser ni om abort? När är de senaste ni tycker man ska få genomföra aborten, vilken vecka - och varför? Anser ni att man "dödar" ett barn när de har hjärtslag tidigt i grav? Hur ser ni på downs, (endast downs, icke trisomi 13 & 18..) är de rätt o göra abort om barnet har det? Varför tror ni man gör det? Är det rätt eller fel, och vem avgör det egentligen?
Hoppas på lite liv i tråden ikväll så man får lite sällis! ;)

Jag fick en ros som kompensation hahaha! ;)
Hemma igen.. jag har varit så jäkla slut idag, varit full rulle senaste dagarna och jag orkar inte så mycke längre, de e tydligt de :)
Hm, hade sex imorse (sorry för detaljer..) men efter de har ja haft ooont i magen, toköm o livmodern är hård! Första gången ja ens känner den men nu känns de.. när släpper de? :/

Härligt Småland!! :D
De hugger i magen idag, usch. Ont göre. Och huvudvärk.
Huvudvärk, hugg på vä sida av magen o illamående, underbar dag :)
Imorn kl 11 är de BM besök o lyssna hjärtljud. :)
Hemma från BM :) Hjärtat slog me 155 slag/min så de va great, den gillade inte dopplern så den härjade runt då haha. Blodtryck 100/60. Och jag har gått ner 6,2 kg sen inskrivning för 2 mån sen, så får icke gå ner mer nu.
Sofy, grattis till hjärtljuden! Oj, vad mycket du gått ner. Jag önskar att jag gått ner istället för upp, har ångest för det där. Men förstår att det är jobbigt att höra att man inte får gå ner mer om man mår så illa som du gör!