Plus igen efter mf/ma
Hej lisa! Kul att du är här igen, och grattis! Jag håller verkligen tummarna!
Disturbed härligt, redan v 11!! Hur mår du? Tar du medicin även denna grav?
Hej lisa! Kul att du är här igen, och grattis! Jag håller verkligen tummarna!
Disturbed härligt, redan v 11!! Hur mår du? Tar du medicin även denna grav?
Mig har du nog koll på va? Annars, uppe i 5 ma/mf nu, snart börjar vi vår första Ivf. Ska få trombyl och progesteron den här gången, fick det förra gången med, då gick det inte vägen men hoppas på bättre tur nu!
Jag har inte sett någon separat statistik för Ivf för oss med långa mf, finns det? Annars säger man ju generellt att Ivf inte minskar mf-risken.. Vi får se..
Disturbed får jag fråga hur det kommer sig? Att du inte tar medicin menar jag..
Vad skönt att det inte behövs o att du känner dig lugnare!
Välkommen hem med er lilla skatt SoMa-nu börjar småbarnsfamiljelivet på riktigt, vad härligt! :) kram
Stor kram Cat! Kanske kan vi följas åt nästa gång istället, börjar min Ivf till helgen, så vi kanske har tur o hamnar ganska lika! Hade varit skoj!
Tack söta du!
Kram o grattis här med pixerpie!
Den lilla M, stort grattis, vad underbart att ha kommit så långt!! Har du fått några speciella mediciner den här gången? Undrar då jag är i samma situation, 3 mf o 2 ma, inga barn. Har precis startat upp vår första Ivf.
Varmt välkommen hit!
Kram
Jag får trombyl o progesteron, ska se om jag kan övertyga läkaren att ge mig även fragmin... Vår utredning har inte visat på några avvikelser, men tror att det är ngt knas ändå...
Oddetta, jag mår bra, känner inte av några biverkningar, ännu... Ska spraya minst 2 veckor, man tar ett blodprov senare som visar om man är nedreglerad eller inte. Nästa steg sen är hormonsprutor.
Tack för tummhållningen!