• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

SB2011 skrev 2013-10-07 19:57:42 följande:

Nä inte direkt! Fått inse att jag fram tills januari (eller jag blir inlagd) så kommer jag bara kunna lämna hemmet vid vårdbesök! :( kommer inte ner om trappan mer så de gånger jag ska ut får dom komma å hämta mig med nån sån trappklättrar grej!

Hur mår du själv?
    Åh, vad jobbigt det låter... Önskar att det sker mirakel så du får må bättre snart iaf. {#emotions_dlg.flower} 
    ♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    LisaVäntar skrev 2013-10-08 10:23:35 följande:
    Usch va jobbigt :-/ har du så ont så du kanske blir inlagd för det? Hoppas tiden bara flyger iväg!
    Jag mår faktiskt bra, känner inget av nån foglossning, och mätningarna har varit bra så jag håller tummarna för att det fortsätter. Hade varit häftigt att få uppleva en normal graviditet!
    Bilden funkar inte soma, men jag är övertygad om att den är supersöt ;)
    Såklart det kommer fortsätta gå bra nu... Hjärta 
    Och ja, räkan är förstås supersöt Tungan ute
  • SoMa72

Halloj tjejer!

MKP gjort idag, puh... Nu är det bara att vänta och hålla tummarna.

Hur mår ni andra?

Kram!

• SoMa72

1-2 veckor om allt är bra, om det är dåligt får man svar inom några dagar. Ja, vi fick se räkan sprattla omkring. Daterades till 12+3 idag och BF 26 apr.

Trött jag med, men illamåendet är lite bättre iaf...

Hoppas tappmätningen går/gick bra! Tänk att det redan är dags för RUL, shit vad fort det går.

• SoMa72

Skönt att det gick bra, heja tappen! Nu får den skärpa sig resten av grav...

Vi får veta kön när vi får provsvaret, nyfikna som vi är Hur ska ni göra? Fråga eller leva i spänning till BF?

• SoMa72

Ingen känsla alls, maken tror på en till tjej också Jag är glad bara det är friskt... Gyn sa ju senast att tjejfoster brukar vara lite mindre, så han verkade tro det oxå.

• SoMa72

LisaVäntar, nu ser jag äntligen bilden (såg den inte via mobilen), goooooooooooooooooos! Hjärta

• SoMa72
    LisaVäntar skrev 2013-10-22 09:50:34 följande:
    Får åka hem idag!! Fast han lät rätt negativ till fortsättningen, att jag antagligen kommer vara inlagd fler gånger denna grav och ska åka in vid varje blödning. Men positivt att jag får komma på kontroller vid varje symtom iaf, de ska hålla koll så inget kan hända sa han..
    Men vad är det jag läser? Missade totalt att du hade en blödning igår och blev inlagd... Fy, jobbigt gumman! Hjärta Men skönt att du får åka hem. Hoppas kroppen skärper till sig så du inte blöder ngt mer.
  • SoMa72

Grattis till lyckat KUB!

Och vi fick äntligen svar idag att MKP gick bra och att vi väntar en liten tjej...

• SoMa72

Säger samma, ser ingen bild, men grattis om det är plus!

♥ ♥ ♥ Alice 18 mar 2012 ♥ Lillasyster apr 2014 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

SB2011, flicka lilla vad du råkar ut för... Skönt att du får snitt imorgon! Det kommer bli så mkt bättre för dig efter det. Hoppas lillebror mår så bra som möjligt då! Tänker på dig

• SoMa72

Här är allt bara bra, peppar peppar...
    V 22 igår och hon är ganska så livlig den lilla damen.
    Du då, LisaVäntar?

• SoMa72

Ja, SB2011, uppdatera oss snälla... Solig

• SoMa72
    SB2011 skrev 2013-12-17 18:10:42 följande:
    I måndags kl 8.46 föddes lilla Noah! 2140g 44,5cm lång! Han ligger på neo med sin pappa där han har de kämpigt med andningen! Måste ha cpap med syrgas på!

Själv ligger jag på bb själv utan min bebis å får int ha besök även om jag e själv:( min son där hemma e sjuk me nåt som e väldigt segt å jobbigt så han får vi int träffa nån av oss för inte lille Noah ska bli smittad! Så han bor hos min mormor!

Grattis till lille Noah! Hjärta Jag kan tyvärr inte se nån bild från datorna...
    Hoppas ni kryar på er snabbt allihopa!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma