Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Usch va tråkigt Sötfilur. Du kanske sträckte en muskel igår när du tränade?!

• kajsalisa

Jag hade nog också gått upp 5-6 kilo i v 26. Slutade på +13kg i v 41+0...

• kajsalisa

Vet du Sötfilur, vi har ingen våg hemma, men jag skulle gissa på att jag har gått ner i princip allt. Fast då ska man nog ta hänsyn till att jag nog förlorat en hel del muskelvikt de senaste 9 månaderna som garanterat har ersatts av annat... ;)

• kajsalisa

Happy Happi, var är du någonstans? Har varit väldigt tyst från dig på sistone. Allt ok?!

• kajsalisa

Åååh, så kul Sofy. Ser fram emot uppdateringen efter ditt UL.
    Kram!

• kajsalisa
    PåvägMotSyskon skrev 2011-01-25 14:58:02 följande:
    idag blir min prins 3veckorHjärta

odd - vilken kanal o datum o tid skulle du va  me på tv?? nyfiken på å kolla på programmet.
    Grattis prinsen!
  • kajsalisa

Härligt med lyckat UL Sofy. Tyvärr kan jag inte se bilderna för FL:s app till telefonen som jag använder är KASS!! Säker på att det är en riktig liten gullunge på bilderna dock!!
    Kram

• kajsalisa

Fy va jobbigt det måste vara Odd. Kan inte föreställa mig hur det måste kännas att inte få träffa sina egna barn. Barn som du har burit i din kropp i nio månader. Jag förstår fortfarande inte hur det amerikanska, eller svenska för den delen, rättsväsendet kan tillåta detta?? Det är ju helt galet...
    Alla mina tankar går till dig idag.
    Många kramar!!

• kajsalisa

God förmiddag tjejer. Nån mer än jag som undrar var i hela friden Happiness håller hus?? Har inte hört nåt från henne på flera dagar. Lite orolig...

• kajsalisa

Bedårande småtroll Lallan. Kul att du hade tid att titta in.
    Kram!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma