PåvägMotSyskon skrev 2011-04-26 22:18:25 följande:
ja det är väldigt olika, men egentligen undrar man varför de ska vara indivuellt när det kommer till en sådan sak då alla människor är skapta lika o blir gravid på samma sätt... skumt de där..
Känns lite risky o ha oskyddat om man inte tänkt bli gravid, men borde inte den andre oxå tycka att det isf e en dum idé *s*
Det du skriver förekommer faktiskt, så jag tror på de du skriver =) häftigt o få bebis så snart igen, om så jobbigt för en period =)
Ja, endel blir ju lättare gravida än andra helt enkelt, eller så är det för att pappan och mamman passar bättre ihop, fertilitetesmässigt... ingen aning hur det funkar..
För mig har det funkat olika bra med de två partners jag försökt få barn ihop med. Med mitt ex blev jag aldrig gravid, vi försökte länge och väl, och skulle söka fertilitetshjälp när vi istället gjorde slut (av andra orsaker).
Med min nuvarande blir vi ju gravida lätt, men har drabbats av tre missfall.. Kanske var de olika fertila de där två killarna, eller så funkade jag bättre ihop med min nuvarande.
Ja, haha, det är nog häftigt att få barn så tätt. (Men min mamma hatade att ha ett retsamt småsykon i sin egen klass hela skoltiden

)
Kör hårt om du kan tänka dig att ha barn tätt!

Det är säkert superskoj, men jobbigt en period. Men tänk vad roligt barnen kommer kunna ha av varandra, redan tidigt i åldrarna!