Plus igen efter mf/ma
Är det verkligen ingen som varit med om det jag frågade om på förra sidan....?

och jag undrar fortfarande över vad symtom på för låg dos av Levaxin kan ge för symtom?

Ingen som vet svaret på min fråga som jag ställde imorse?
Jag minns innan jag fick reda på att jag hade hypothyreos hade strulig mens, frusen, trött , torr hy och hår och mådde skit och nu undrar jag om denna frusenhet och trötthet har med fel dos Levaxin jag har eller om det är bra. Jag undrar vad symtomen kan vara om man har fel dos av Levaxin och vad som kan hända då?
Telge: Nu har jag inga problem alls med några värden men jag har varit sjukt frusen i början av min graviditet så det kan ju också vara helt normalt. Nu är jag inte lika frusen längre snarare tvärtom ![]()
Söndag idag! Igår hade vi storm här och då vill man inte gärna gå ut så mycket men idag hoppas jag det blåser mer. Jag skulle vilja åka madrass ute men jag lär väl bara palla med 1 åk eller nåt sedan lär det väl kännas i magen antar jag. Nu längtar jag till UL som är på tisdag.
Kom fram till att ibland är det ju inte så kul me FL läste igår i en tråd här på familjeliv och då var det 2 st som skrivit att hjärtat på deras bebis slutat slå dagen för RUL. Kändes ju verkligen smart att läsa det.......