Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Sofy; du skrev tidigare att du är nyfiken på hur din bebis ser ut. Undrar om du kommer känna likadant som jag kände när Ted kom ut. "Klart att han skulle se ut så". För mig var det otäckt självklart att det var precis SÅ han skulle se ut. Ganska coolt faktiskt...

• kajsalisa

2barnsmamma; Ted tittade som förtrollad på Imse. En annan personlig favorit är annars Arne Alligator. Kolla det på youtube om du inte sett det förut. Superkul tycker jag, men jag är ju ganska barnslig... ;)

• kajsalisa

Jadu Sofy, jag håller med. Hyfsat tröttsam diskussion....

• kajsalisa

Sofy, skulle du möjligtvis kunna lägga till mig så att jag kan inboxa dig?

• kajsalisa

Jag är också kvar, men ska nog ta hand om sonen nu. Sjukt hur kroppen fungerar. Han börjar skrika och då börjar brösten läcka mjölk. Hihihihi.....
    God natt på er!

• kajsalisa

God morgon. Nu vänder vi stämningen till det positiva idag.
    Bortsett från mitt eget lilla troll så är det här min sötaste lilla goding just nu.
    Enjoy!!

m.youtube.com/index

• kajsalisa

Glöm länken jag precis postade. Funkar ju inte alls. Är man däremot nyfiken på att se den så sök på Alvin jagar morgontidningen på Youtube. Garanterat att det får dig att le...

• kajsalisa

2barnsmamma; nä länken funkade inte. Du får söka på Youtube på "Alvin jagar morgontidningen" istället om du är intresserad.

Å grattis tjejer till era 7 och 11 veckors bebisar!!

• kajsalisa

Men du är ju för söt 2barnsmamma. Det är min systers lille parvel på filmen, inte min...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma