Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Sir Bubbalots mamma skrev 2011-02-28 14:45:18 följande:
    Har bara RUL inplanerat till den 21/4 långt dit men de känns bra.. lagom till påsk så man kan visa upp bilderna på släktmiddagarna:) Ska leta upp tråden och skriva in mig:)

Grattis till din lilla prins.. Måste vara härligt att se "betalningen" för allt de jobbiga man gått igenom! :)
    Ja, det är ju ett tag kvar, men tiden kommer gå fort, nu när vi går mot vår och allt.

Tack så mycket. Ja, det är fortfarande overkligt att vi har en liten son. Men nu börjar det bli så mysigt när han ler och "pratar" och så. Gosefisen...
  • kajsalisa
    telgebo skrev 2011-02-28 14:58:56 följande:
    Gråter och mår skit och ni blajjar på som inget har hänt
    Fast vad vill du att vi ska göra Telgebo? Du gör det ju omöjligt för oss, och nu har du dessutom citerat både mig och Sötfilur och varit rent av otrevlig mot oss, helt oprovocerat. Jag bad er sluta bråka och då citerar du mig och börjar gorma om att vi har killar att knulla osv.
    Sötfilur skrev att hon gillade ett citat som någon annan skrev och då blir du förbannad och skriver mycket sarkastiskt till henne att "tack så mycket för stöttning".
    Vad vill du att vi ska göra?
  • kajsalisa

Sofy: Glad å se nån med potentiella kräksjukebakterier. Skulle inte tro det. Jag hade också svarat nej på den frågan och förmodligen haft dubbla halsdukar... Flört

• kajsalisa

Fast det finns ju inte många saker som är äckligare än kräks... Förstår dig helt och hållet MCT....

• kajsalisa

Näe, vet ni vad. Nu måste sonen vakna snart. Han har sovit i 3 1/2 timme och min högra boob håller på att sprängas...
    Förvånad

• kajsalisa

Tycker att du är lite spooky när du håller på sådär 2barnsmamma.Flört Tänk om det stämmer...

• kajsalisa

Men Telgebo.... Sötfilur gillade citatet och tyckte att det var ett klokt citat. Det hade absolut ingenting med dig att göra. Man kan välja hur man tolkar saker, och du valde att tolka det som ett påhopp på dig. Jag kan nog med säkerhet säga att ingen annan i tråden tolkade det på det sättet.
    Varför gör du det så svårt för dig själv? Varför förutsätter du att vi andra i tråden vill dig illa?

• kajsalisa

Nä, jag ska också vara tyst från och med nu. Orka!!

• kajsalisa
    needtobreathe skrev 2011-02-28 15:35:09 följande:
    Tralalalaa.. när din bebis vaknar får du mysa lite me honom, hoppas han avfyrar ett leende Skrattande

Kram tjejen!
    Han är vaken nu. Vaknade arg och skithungrig. Nu har han ätit och hänger över axeln medan mamma väntar på en rap... ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma