Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Mabaja skrev 2011-03-04 18:27:00 följande:
    Ang svaret om ditt gamla nick. Jag tror alla vet att du är "väntan efter liten"...
    Onödigt att outa det kan jag tycka...
  • kajsalisa
    needtobreathe skrev 2011-03-04 18:30:17 följande:
    Kolla om de går nån bra film ;) Live-update härifrån slutar om en stund trorjag, hah ;)
    Får göra det. Tv är ju tyvärr kass på helgerna brukar jag tycka, och ingen skidåkning visas på kvällarna, av förklarliga skäl... Cool
  • kajsalisa
    telgebo skrev 2011-03-04 18:32:30 följande:
    3+ bertyder gravid i minst 5 v och det var ju då inte då så jag fattar inte hr man kan få fel
    Du kanske är en av dom som utsöndrar en himla massa hormoner tidigt. Min kompis är tvärtom, hon har inte fått plus förrän runt v 7-8...

Men snälla, snälla, snälla Telgebo. Sluta grubbla nu. Du mår inte bättre av det och som du kanske märker så börjar folk i tråden tröttna. Det betyder INTE att vi bryr oss mindre, men det är ganska svårt att hinna med i svängarna....
  • kajsalisa
    MCT79 skrev 2011-03-04 18:33:18 följande:
    Jag överväger laptop i knäet framför tv´n?
    Låter helt klart som en bra idé, men i slutändan är det ju lillen som bestämmer. Har jag otur blir det en kväll där jag får gå och bära på honom, och då blir det inte mycket surfat...
  • kajsalisa

Lätta upp stämingen lite kanske.... CoolCoolCool

En anka kommer in på en bar, sätter sig vid bardisken och frågar:
    -Har du bröd?
    -Nej, vi har inget bröd, vi har bara dricka här, svarar bartendern.
    -Aha, säger ankan.

Nån minut passerar och ankan frågar igen:
    -Har du bröd?
    -Nä, det har jag ju redan svarat på. Vi har inget bröd här, bara dricka, svarar bartendern.
    -Ok, svarar ankan.

Efter ytterligare nån minut säger ankan:
    -Har du bröööd?
    Bartendern som vi det här laget börjar bli lite irriterad suckar och säger argt:
    -Nä, vi har inget bröd!!!
    -Ok, svarade ankan.

Ytterligare nån minut går och ankan frågar ytterligare en gång:
    -Har du brööööd?
    -Näe ankjävel, vi har inget bröd, och om du frågar en gång till så spikar jag fast näbben i bardisken, skriker bartendern.
    -Har du spik? replikerar ankan då.
    -Näe, svarar bartendern.
    -Har du bröööööd, frågar ankan.....

• kajsalisa
    MCT79 skrev 2011-03-04 18:43:27 följande:
    Hörrni inspirera mig med fruktsalladstips... jag snöar in i det vanliga... äpple, banan, apelsin...  vindruvor?
    Granatäpple är svingott tycker jag...
  • kajsalisa

Äh, jag ger upp. Tror att jag ska gå och banga huvudet i väggen istället. Verkar ungefär lika givande....

• kajsalisa
    färnik skrev 2011-03-04 20:55:48 följande:
    På tal om intimrakning,.... Oskyldig

Jag fattar verkligen inte hur man ska lyckas utan att bli omskuren på kuppen. Spegel hjälper dessvärre inte mig, jag ser ju inte ens spegeln under den här kalaskulan! ha ha!
    Haha. Sista tiden använde jag trimmer för att få bort "det värsta" och sen trixade lite på känn med rakhyveln. Spegel var det ju inte tal om och mannen var livrädd för att hjälpa till, mesproppen... ;)
  • kajsalisa

Asså shit va jag svullar. Chips, godis och läsk. Det måste bli slut på det här. Har noll karaktär och var tvungen att ställa in godisskålen i ett skåp precis för att inte fortsätta äta...
    Nån som är sugen på en till historia? Ett blondinskämt kanske? (don't worry, jag är också blondin)

• kajsalisa

Ni får en ändå, vare sig ni vill eller inte. Moaaahaaahaaa!!

Tre blondiner blev strandsatta på en öde ö. Mitt i misären så hittade en av dom en magisk flaska med en ande i. Som sig bör med andar så fick tjejerna varsin önskan.

Första blondinen tänkte en stund och sa sen;
    -Jag skulle vilja bli ännu blondare, och POFF, så blev hon ännu blondare.

Den andra blondinen visste precis vad hon ville och sa;
    -Jag skulle vilja ha ännu större bröst, och POFF, så fick hon superstora bröst.

Den tredje blondinen tänkte länge och väl och sa till sist;
    -Jag skulle vilja bli ännu dummare, och POFF, så blev hon en man...

Cool

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma